Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaardenier
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-01-2024
Mijn vraag
Ik wil niewe pc bouwen en overweeg om Corsair modulaire voeding HX750 te installeren.
Op een Amerikaanse site lijkt het dat je de kabels nog eens afzonderlijk moet kopen (+/-$100 !)
Is dat zo, of koop je in Europa de voeding mét de volledige bijhorende set kabels? Dat is niet zo duidelijk op hun website.

Relevant:
http://www.corsair.com/en...us-platinum-certified-psu
...
Hier suggereert men dat deze set meestal mét de voeding zou verkocht worden. Zouden er dan eigenlijk niet genoeg kabels bij geleverd worden om alle slots te gebruiken?

Vraag dus:
$180+$100
of: €150?
...

Struikelen zal ik!

Beste antwoord (via Gaardenier op 25-10-2017 00:24)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Heb hier zelf de HX750i: kabels zitten er gewoon bij - genoeg om alle aansluitingen te gebruiken - met een standaard plastic zwart omhulsel. De kabels die je onder "Frequently bought together" ziet staan, zijn voorzien van een blauwe sleeve voor wie wel gesleevde kabels wilt hebben, maar 't niet zelf wilt doen.
(en of 750W niet teveel is, is hier momenteel totaal niet relevant)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Waarom een 750w voeding, wat voor beest van een pc heb je wel niet?
Als je even de onderdelen hier noemt kan er waarschijnlijk een veel betere keuze worden aangeraden ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een voeding wordt altijd inclusief kabels geleverd.
En idd, 750w is erg veel.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Heb hier zelf de HX750i: kabels zitten er gewoon bij - genoeg om alle aansluitingen te gebruiken - met een standaard plastic zwart omhulsel. De kabels die je onder "Frequently bought together" ziet staan, zijn voorzien van een blauwe sleeve voor wie wel gesleevde kabels wilt hebben, maar 't niet zelf wilt doen.
(en of 750W niet teveel is, is hier momenteel totaal niet relevant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Gaardenier schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:51:
Mijn vraag
Ik wil niewe pc bouwen en overweeg om Corsair modulaire voeding HX750 te installeren.
Op een Amerikaanse site lijkt het dat je de kabels nog eens afzonderlijk moet kopen (+/-$100 !)
Is dat zo, of koop je in Europa de voeding mét de volledige bijhorende set kabels? Dat is niet zo duidelijk op hun website.

Relevant:
http://www.corsair.com/en...us-platinum-certified-psu
...
Hier suggereert men dat deze set meestal mét de voeding zou verkocht worden. Zouden er dan eigenlijk niet genoeg kabels bij geleverd worden om alle slots te gebruiken?

Vraag dus:
$180+$100
of: €150?
...
Je weet wel de site te vinden, maar niet de tech specs-tab :)

"Dimensions 150mm x 86mm x 180mm
Modular Fully
Cable Type Low-Profile, All Black
ATX Connector 1
EPS Connector 2
Floppy Connector 2
4-Pin Peripheral Connector 8
PCIe Connector 6
SATA Connector 12
Plug Type NA"