Iphone tabbladen alles een keer opslaan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-06 01:06
Hele simpele vraag hoe kan je al mijn tabbladen van Safari op de iPhone in een keer alles opslaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:23

g0tanks

Moderator CSA
Simpele vraag, maar niet een hele duidelijke. Wat bedoel je met opslaan? Opslaan in je favorieten? Als html-bestand?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Ik heb namelijk in safari op iPhone heel wat tabbladen openen staan.
Die wil ik graag in een keer opslaan i.p.v per stuk.
Ik heb namelijk elke keer voor gemak nieuwe tabblad geopend.
En ik heb tussen door die tabbladen niet opgelagen. Ik ben namelijk niet consequent genoeg geweest voor me zelf waardoor ik nu heleboel tabbladen heb open staan..... En die wil ik graag allemaal opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Laatst online: 04-06 20:08

Joran

<3 natalee

Ik snap nog steeds niet wat je met opslaan bedoelt? Wil je een bookmark maken? Screenshots van elke pagina? Ze opslaan als html? PDF van elke pagina?

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:23

g0tanks

Moderator CSA
Zoals hierboven gezegd heb je nog steeds niet uitgelegd wat je bedoelt met 'opslaan'. Welke handeling verricht je als je een enkele pagina opslaat?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Joran schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:07:
Ik snap nog steeds niet wat je met opslaan bedoelt? Wil je een bookmark maken? Screenshots van elke pagina? Ze opslaan als html? PDF van elke pagina?
Url wil ik opslasn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 963149

Dat kan niet in één keer, dit zul je per tabblad moeten doen door onderaan op het middelste icoontje te klikken en dan in favorieten (of eventueel op je beginscherm) zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Ook niet via macOS ?
Anders zit er niks anders op dan 1 voor 1 de url opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 10:22
Havelock schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 00:08:
Ook niet via macOS ?
Anders zit er niks anders op dan 1 voor 1 de url opslaan.
Niks aan te doen inderdaad! Nu dus eenmalig een voor een doen, en daarna een systeem bijhouden: de ene keer dingen in je leeslijst/bookmarks zetten of een applicatie als Pocket of Herinneringen gebruik om een pagina op te slaan voor later, en de andere keer alleen de hoognodige tabbladen open laten staan! ;)

Edit: het valt me trouwens op dat je regelmatig een topic opent waar je een zeer onduidelijke vraagt post. Misschien is het een idee om je er een keer in te verdiepen hoe je achteraf deze vragen via google zelf had kunnen beantwoorden? Het lijkt me toch niet fijn als je, als 35-jarige die al sinds 2005 een account heeft op Tweakers, bent aangewezen op GoT omdat je niet weet hoe je tabbladen moet opslaan ...

[ Voor 29% gewijzigd door nino_070 op 30-08-2017 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Sorry voor me onduidelijkheid.
Ik zal in volgens proberen wat actiever te zijn met zoeken voor ik een topic aan maak.
Natuurlijk had ik voor deze topic al meerdere keren op Google gezocht.
Ik zat al meer dan maand deze vraag of hier iets voor was.
Maar aan antwoord te zien is er helaas geen oplossing hier voor behalve het gewoon op tijd opslaan.
Maar in ieder geval bedankt van je dat je tijd voor me heb genomen dat je mij heb geholpen heb!
Sebastian
Pagina: 1