Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Buiten de standaard dingen vooral gamen. Oudere games zoals DA:O, KOTOR en fallout 3 en NV, maar ook nieuwere games als Witcher 3, de nieuwe deus ex, de nieuwe divinity etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro, maar niet alles moet op
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
enkel randaperatuur (scherm, muis, toetsenbord)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral een goede basis. Alle kaarten boven de 1050 ti zijn enorm duur of niet te krijgen heb ik de indruk. Ik stel de pc samen met het idee om deze binnen 1 of 2 jaar makkelijk te kunnen upgraden met een nieuwe GPU en een latje RAM meer, zonder van moederbord of voeding te moeten veranderen.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
De foutjes eruit halen, bettere prijs/kwaliteit onderdelen aanraden, vooral dan voor het moederbord en de case, hier ken ik niet al te veel van
Buiten de standaard dingen vooral gamen. Oudere games zoals DA:O, KOTOR en fallout 3 en NV, maar ook nieuwere games als Witcher 3, de nieuwe deus ex, de nieuwe divinity etc
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro, maar niet alles moet op
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
enkel randaperatuur (scherm, muis, toetsenbord)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil vooral een goede basis. Alle kaarten boven de 1050 ti zijn enorm duur of niet te krijgen heb ik de indruk. Ik stel de pc samen met het idee om deze binnen 1 of 2 jaar makkelijk te kunnen upgraden met een nieuwe GPU en een latje RAM meer, zonder van moederbord of voeding te moeten veranderen.
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
Wat verwacht je van ons?
De foutjes eruit halen, bettere prijs/kwaliteit onderdelen aanraden, vooral dan voor het moederbord en de case, hier ken ik niet al te veel van
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 199,- | € 199,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 172,50 | € 172,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Sharkoon VS4-V USB 3.0 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 776,76 | |