Hoe kan ik kijken wat de temparatuur is van mijn CPU zonder mijn bios te gebruiken want die is brak (compaq)?
Verwijderd
ga maar naar www.download.com en dan zoeken voor fan speed. Dan vindt ie als het goed is een programmaatje dat hardware monitor heet ofzoiets. werkt wel ok.
Motherboard Monitor (MBM)
gewoon ff zoeken
gewoon ff zoeken
There is no magic.
Verwijderd
zoek mbm 9motherboardmonitor) maar eens , dit is een proggie (wat door een nederlander is geschreven) en werkt erg goed...maar blijft afhankelijk van de winbond-chip op het moederbord.
wil je een realistische temperatuur, neem dan een digitale thermometer en meet de boel daarmee.
edit... whatafuck 2 voor mij, omdat ik nog snel ff de oc-shop site bekijk
wil je een realistische temperatuur, neem dan een digitale thermometer en meet de boel daarmee.
edit... whatafuck 2 voor mij, omdat ik nog snel ff de oc-shop site bekijk
als je zoals ik een asus mobo hebt
kan je van hun site probe downloaden,
erg overzichtelijk en kan je ook nog alarm instellen voor te hoge temp's als je dat wilt
maar ik denk dat andere mobo-fabrikanten ook wel zo'n programma op hun site te vinden hebben.
erg overzichtelijk en kan je ook nog alarm instellen voor te hoge temp's als je dat wilt
maar ik denk dat andere mobo-fabrikanten ook wel zo'n programma op hun site te vinden hebben.
Alarm kan ook met Motherboard MonitorOp zondag 08 juli 2001 22:05 schreef de-don het volgende:
als je zoals ik een asus mobo hebt
There is no magic.
Verwijderd
asusprobe kan lang niet zoveel als mbm, en bovendien kan je bij asusprobe niet elke temp kiezen die je wil... mbm roelt!
mbm bugged bij mij
en ik heb dat van meerdere gehoord
en wat bedoel je met temp instellen want dat kan prima met asus-probe
en ik heb dat van meerdere gehoord
en wat bedoel je met temp instellen want dat kan prima met asus-probe
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()