Toon posts:

Tip voor TV-Out gebruikers!

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je een Riva TNT/TNT2 of GeForce kaart hebt met TV-Out, moet je eens naar http://come.to/tvout kijken. Daar staat een geniaal tooltje om van de zwarte borders af te komen (HQ full-screen, dus ook verspringingen in beeldlijnen verdwijnen).

De kwaliteit van DVD's op je TV wordt meesterlijk, je hebt geen hardware decoder meer nodig (dit is mooier!).

Je moet wel de NVidia drivers gebruiken (dus niet Diamond ofzo).

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Jammer dat de link niet werkt :( :( :(

• Mini-me
  • Niet online
Sorry te snel gezeurd....browser deed een beetje vaag...

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 08:21

VorteX

held

Naadje...ik zoek zoiets voor een STB Velocity 128...Riva128 dus...

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

• morpheus
  • Laatst online: 21:40
Is er iemand die op de een of andere manier kan laten zien hoe dat beeld eruit ziet???? ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit ervan.

3kwp pvoutput

Verwijderd

Bedankt! Het proggie werkt perfect! Nu kan ik tenminste de text van de iconen lezen op de tv. En full-screen tv kijken op de tv via de tv kaart.

Nogmaals: bedankt!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:24

Jag

Ik had laatst een tv out converter gekocht omdat ik een 32-inch breedbeeld heb van Philips, dus waarom nog op een 15 inch spelen dacht ik. Dus ik wat rondgevraagd over de kwaliteit ervan, en er werd mij de Maxi pc/tv converter deluxe aanbevolen, tot 1024x768, en hoge refresh rates. Dus ik dat kastje op mijn tv aangesloten (bleek dat de S-VHS kabel miste), nou was dat ff k*t zeg. 1024x768 is echt gekkenwerk, je moet de dektop echt op 640x480 zetten om alles normaal te kunnen lezen. Alleen Quake was cool op zo'n groot scherm, en films uiteraard. Voor de rest kan ik het iedereen sterk afraden.
Ik heb trouwens het kastje ingeruild voor een 3D Annihilator Pro, en die beviel me een stuk beter (ook al geeft hij problemen met mijn Epox moederbord).
Jag

• Mini-me
  • Niet online
Ik heb een klein 15" tv'tje en draai mijn desktop gewoon op 800x600 op tv...What's the problem?

Verwijderd

Ik vroeg me altijd al af of de TV-Out het nog wel doet als ik Detonator drivers gebruik. Wel dus, of niet? En hoe gebruik je die TV-Out dan?

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:26
tv-out doet het prima met de detonator drivers, als ik met tvout.exe hem op tnt2 type A laat staan zie ik zelfs geen enkel verschil, bij beide zwarte randen. Type B gaan die randen wel weg, maar is de kwaliteit ook echt beter? Ik bedoel: het is qua kwaliteit toch gewoon alsof je gewoon standaard de tv-out gebruikt?

Verwijderd

Heb ik dan nog speciale software nodig ofzo?

Verwijderd

op www.m3dzone.com staat meer info en ook over de Viper II en GeForce
Pagina: 1