• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:30
Ik zoek een
Chinese smartphone

Wat is je budget?
€ 150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
huis tuin en keukengebruik. Veel meer kun je denk ik ook niet in die prijsklasse. Google fit draait wel, gps moet wel ok zijn. Camera gebruik ik ook best veel. Vakantie kiekjes enzo

Wat heb je zelf al gevonden?
redmi note 4 of een dogee mix. Mijn vrouw heeft een Redmi 4. Ik een Redmi 3. Dogee ziet er wel goed uit. Iets kleiner toestel dan de Note 4 met wel zelfde schermgrootte.

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen vraag, wel een mededeling. Telefoon mag niet geroot worden. De redmi 4 van mijn vrouw heb ik wel de Xiaomi.eu rom erop gezet zonder root. Mijn redmi 3 is een beetje van slag geraakt door al dat geklooi van mij. Werkt niet lekker meer. Powerbutton heb ik gesloopt dus een nieuwe rom erop durf ik niet meer ivm bootloop. Dan kun je nl niks meer zonder Powerbutton.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Neem een Global of International versie waar al Nederlands op staat, hoef je niet moeilijk te doen.

• ..Christiaan..
@swhnld, heb je een voorbeeld?

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 19:35
De Xiaomo Redmi Note 4 Global, heb hem voor net 130 aangeschaft via Banggood en laten versturen via Priority Direct Mail ;)

• swhnld
Zoek naar de gewenste telefoon maar voeg Global of International toe, op de websites waar je je andere ook gekocht hebt of bijvoorbeeld Banggood als hierboven gesuggereerd.

• ..Christiaan..
Global heeft geen Nederlandse taal hoor.

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Volgens mij is het inderdaad niet vanzelfsprekend dat een global variant ook de Nederlandse taal heeft. Als ik dit lees heeft de Redmi Note 4 dat ook niet: http://en.miui.com/thread-573283-1-1.html

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• swhnld
Deze shop levert wel in het Nederlands zeggen ze, maar ik ken ze niet verder.

http://www.xiaomistore.nl/xiaomi-redmi-note-4.html

• ..Christiaan..
@swhnld, voor dat geld lever ik m jou ook met Nederlandse taal en kom ik m persoonlijk bij je thuis afleveren.....

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Dat soort shops zijn inderdaad erg duur, gewoon lekker bij banggood bestellen met PDM levering zonder douane kosten.

Ik zou voor de Redmi Note 4 Global gaan of anders een Redmi 4 Pro. Global versie hebben bij mijn weten geen NL taal, er staan een hoop talen op maar geen Nederlands. Je kunt de Xiaomi.eu erop gooien. Uit mijn hoofd heeft de weekly sowieso root maar zou kunnen dat de stable dat niet heeft.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• swhnld
Lijkt inderdaad voor de Global en International geen NL taal standaard op dit toestel te zitten. Ik heb net een Xiaomi Mi Box besteld en daar zit het wel al standaard op, ging er eigenlijk van uit dat Xiaomi dat op al zijn apparaten zou doen.
http://www.geekbuying.com...5-Android-Box-371297.html

• ..Christiaan..
In de redmi note 4 zijn een paar varianten. Omdat ik beide simkaart sleuven nodig heb, wil ik een telefoon met 64gb ruimte. Ik kan kiezen tussen een Helio X20 processor of een Snapdragon 625.... Prijsverschil is minimaal.

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-11 16:44
Even wat anders: Je powerbutton gesloopt? Ik mag hopen dat je de achterkant al een keer eraf getrokken hebt en bekeken hebt wat er mis is? Een powerbutton vernieuwen bij de RedMi 3 is echt 5 minuten werk..

• ..Christiaan..
Redmi note 4 besteld bij banggood. € 167,- met Snapdragon processor. Coupon van € 9,26 eraf en mijn pdm kosten zijn vergoed.

Pagina: 1