Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-10 20:02
Hey,

8 augustus wordt mijn KPN-SIM geblokkeerd en wordt de nieuwe van Simpel geactiveerd. Nu is het zo dat ik nog €21 beltegoed op de kpn-kaart heb staan.
Kan ik, naast vrijuit internetten deze week (dat is wat ik zelf kon bedenken), nog meer met dit tegoed?
(Een vergelijkbare vraag is al eens gesteld op Tweakers maar dat topic is al jaren oud :p)

Daarnaast; waarom werkt factureren via KPN niet in de Play Store?

Beste antwoord (via rens-br op 29-08-2017 07:46)

• nieksvd
Beltegoed.nl werkte voor mij uitstekend (na toch veel research)!
Aan het eind van m'n tegoed toch nog 2€ bijbetaling nodig met €8 beltegoed over, omdat die €8 bonustegoed is dat alleen voor bellen en sms'en gebruikt kan worden. iDeal 2€ bijgelegd en vrijwel direct een €10 PSN-kaart ontvangen. Code werkte meteen. Zeker aan te raden dus!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03:53

g0tanks

Moderator CSA
Ik kom af en toe websites tegen waarbij je overgebleven beltegoed kan omzetten in geld, door te bellen naar een betaald telefoonnummer waarna een bedrag, afhankelijk van het aantal belminuten, naar een rekening wordt overgeschreven. Geen idee of het legitiem is, maar je zou er onderzoek naar kunnen doen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 15:43

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:39
Dat zal vast niet werken aangezien betaalde nummers bij vrijwel alle providers als buitenbundelkosten gerekend worden. Ik weet bijna zeker dat dat bij KPN ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:24
Betalen zou moeten werken bij een KPN-abonnement, maar niet bij prepaid. Als je inderdaad prepaid hebt dan werkt geld terugkrijgen via, bijvoorbeeld, thoorn prima. Let op dat ze tegenwoordig vaak alleen in Bitcoins uitbetalen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• nieksvd
Beltegoed.nl werkte voor mij uitstekend (na toch veel research)!
Aan het eind van m'n tegoed toch nog 2€ bijbetaling nodig met €8 beltegoed over, omdat die €8 bonustegoed is dat alleen voor bellen en sms'en gebruikt kan worden. iDeal 2€ bijgelegd en vrijwel direct een €10 PSN-kaart ontvangen. Code werkte meteen. Zeker aan te raden dus!
Pagina: 1