In mijn Macbook Pro uit 2012 heb ik een week geleden een nieuwe SSD schijf laten zetten. Degene die dit voor me gedaan heeft, heeft ook OS-X opnieuw geïnstalleerd. Dit betekent dat de beheerder niet aan mijn Apple ID gekoppeld is, en het lukt me ook niet om dit te wijzigen. Er staat nu 10.7.5 (Lion) op, en ik heb afgelopen week al twee keer de melding gekregen dat er opnieuw is opgestart ivm een probleem. Nou heb ik na wat googlen vernomen dat dit waarschijnlijk te maken heeft met de software en ik zou dan ook graag een update uitvoeren. Dit kan wel van losse programma's (iTunes etc.), maar niet van de hele OSx. Als ik inlog op mijn Apple ID account via apple.com komt mij MBP dan ook niet als 'apparaat' tevoorschijn.
Ik weet er het fijne niet van, maar ik denk dat het niet kunnen updaten zou kunnen liggen aan het niet kunnen koppelen van mijn Apple ID aan het apparaat en dat de foutmeldingen komen door verouderde software. Als ik de Apple ID van de beheerder probeer te wijzigen via systeemvoorkeuren > gebruikers en groepen, krijg ik na het invoeren van mijn gegevens alleen een uitroepteken in een gele driehoek te zien.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Bedankt!
Ik weet er het fijne niet van, maar ik denk dat het niet kunnen updaten zou kunnen liggen aan het niet kunnen koppelen van mijn Apple ID aan het apparaat en dat de foutmeldingen komen door verouderde software. Als ik de Apple ID van de beheerder probeer te wijzigen via systeemvoorkeuren > gebruikers en groepen, krijg ik na het invoeren van mijn gegevens alleen een uitroepteken in een gele driehoek te zien.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Bedankt!