Beste Tweakers-Forumleden,
Ik heb een tijdje terug terug een PC gekocht omdat ik een YouTube-kanaal wilde gaan starten en daarvoor een computer nodig had, ik heb destijds een PC gekocht voor 700 euro met de volgende onderdelen:
Intel® Core™ i5-7400
Intel® HD graphics 630
128 GB SSD
2TB HDD
8 GB DDR4-werkgeheugen tot 2.400 MH
Voor meer informatie over mijn PC, klik hier!
Ik kwam erachter dat als ik met OBS opnam, ik in het bekeken van de video heel veel lek vond (weet niet zeker of ik het goed zeg).
Ik dacht dat het aan mijn Grafische Kaart lag en ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe videokaart.
Ik vond ook dat het geheugen van mijn computer wel een boost kon gebruiken en heb besloten om daar nog eens 8gb ram bij te gooien.
Alleen....
Ik weet niet of ik met deze onderdelen, goede kwaliteit video's kan maken (1080P).
Hebben jullie een idee of het met deze onderdelen kan lukken:
MSI GTX 1050TI 4GB: pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP
8GB Ram: pricewatch: V7 V7106008GBR
Ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
FanatiekeGamer
Ik heb een tijdje terug terug een PC gekocht omdat ik een YouTube-kanaal wilde gaan starten en daarvoor een computer nodig had, ik heb destijds een PC gekocht voor 700 euro met de volgende onderdelen:
Intel® Core™ i5-7400
Intel® HD graphics 630
128 GB SSD
2TB HDD
8 GB DDR4-werkgeheugen tot 2.400 MH
Voor meer informatie over mijn PC, klik hier!
Ik kwam erachter dat als ik met OBS opnam, ik in het bekeken van de video heel veel lek vond (weet niet zeker of ik het goed zeg).
Ik dacht dat het aan mijn Grafische Kaart lag en ben al een tijdje aan het zoeken naar een nieuwe videokaart.
Ik vond ook dat het geheugen van mijn computer wel een boost kon gebruiken en heb besloten om daar nog eens 8gb ram bij te gooien.
Alleen....
Ik weet niet of ik met deze onderdelen, goede kwaliteit video's kan maken (1080P).
Hebben jullie een idee of het met deze onderdelen kan lukken:
MSI GTX 1050TI 4GB: pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT LP
8GB Ram: pricewatch: V7 V7106008GBR
Ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
FanatiekeGamer