Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploppie_1983
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-10-2017
Ik heb sinds kort de s8 (na de s6 edge gehad te hebben) en ervaar problemen met whattsapp berichten. Het lijkt erop dat de telefoon in een soort van slaapstand schiet waardoor er geen berichten meer opgehaald worden. Pas als ik whattsapp zelf open komen de berichten in eens binnen.

Ik heb de achtergrond gegevens van whattsapp en google op zonder restricties staan. Ook staat de optie Wifi ingeschakeld laten in slaapstand op altijd. Ook de instellingen van whatsapp gecontroleerd en deze staan goed.

Door testen met een tweede telefoon lijkt de standby stand precies na 15 minuten in te treden

Heeft er iemand nog andere suggesties hoe ik dat uit kan zetten?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je accuoptimalisatie uitgeschakeld voor Whatsapp en heb je dit probleem alleen bij Whatsapp of ook met andere apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploppie_1983
Ja ik heb de gehele batterij optimalisatie al uitgeschakeld. Ik merk het probleem alleen direct bij WhatsApp, maar dat is meer omdat daar dingen op binnen komen die gemist worden. De rest van de apps (mail, facebook) halen alleen data binnen op aanvraag, maar dat is omdat dat zo ingesteld is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ploppie_1983 data op aanvraag, kan het zijn dat die instelling in de weg zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploppie_1983
nee, dat is een app instelling dat ie niet automatisch synchroniseerd. Ik hoef niet de hele dag mijn mail op te halen bijvoorbeeld, dat doe ik wel handmatig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:56
ploppie_1983 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:29:
nee, dat is een app instelling dat ie niet automatisch synchroniseerd. Ik hoef niet de hele dag mijn mail op te halen bijvoorbeeld, dat doe ik wel handmatig
Voor welke apps heb je dit aan staan? Wellicht probeer whatsapp te herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploppie_1983
Heb ik ook al gedaan en ondertussen ook alle instellingen gereset naar de standaard waarden. Ook dat mocht niet baten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ploppie_1983
Het lijkt (gevonden in een oud topic) om een synchronisatie probleem te gaan.

Ondertussen een zachte en een harde reset van de telefoon gedaan en alles met de hand geinstalleerd in plaats van via de smart switch, samsung zelf mee laten kijken (die verwijzen naar whatsapp) en contact gehad met de whatsapp servicedesk (die verwijzen naar samsung (kastje, muur enzo)) maar die kunnen dus ook niets vinden.

de PNF app met de hartbeat interval is ook geen succes, dus ik sta nog steeds open voor suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0stone0
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-04 16:30

0stone0

01000010 01101111 01100101 !

Een kennis had het zelfde probleem, ik heb hem toen dit artikel doorgestuurd. Kwartje later kreeg ik een bedankt, het was opgelost mb van dat stappen plan.

Misschien dat je er wat aan hebt

[ Voor 1% gewijzigd door 0stone0 op 12-09-2017 14:21 . Reden: fix [] ]

"~~Linux is only free if your time has no value"

Pagina: 1