ongedaan maken/ opnieuw instellen contacten whatsApp chats

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 931849

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb een Android, LG smartphone. Als ik whatsApp aanklik staat een groene bol rechts onder in het scherm, onder chats. Als ik op de bol klik, komt er een groep contacten te voorschijn. Dit wil ik ongedaan maken omdat deze contacten niet in een groep moeten zitten. Ik wil deze contacten individueel zien in mijn chats. Ik heb al alles geprobeerd, maar het lukt niet. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet herstellen/ opnieuw instellen ?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij snap je Whatsapp niet.

Als je rechtonder klikt, is het volgende scherm "met wie wil je chatten" en kan je kiezen uit AL je contactpersonen. En de eerste optie is, tada, nieuwe groepchat aanmaken en daar kan je apart meerdere mensen in 1 chatgroep gooien.

Maar je kan ook in je Contacts beperken wie je ziet; dan kan je ook met minder mensen chatten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Anoniem: 931849 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:00:
Mijn vraag
...
Als ik whatsApp aanklik staat een groene bol rechts onder in het scherm, onder chats. Als ik op de bol klik, komt er een groep contacten te voorschijn. Dit wil ik ongedaan maken omdat deze contacten niet in een groep moeten zitten. Ik wil deze contacten individueel zien in mijn chats.
Die "bol" is geen groep maar zijn al je contacten (die Whatsapp gebruiken), waar je uiteraard een individueel gesprek mee kan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
misschien nog duidelijker, de groene knop is "nieuwe chat toevoegen" (kan een groepschat of individueel zijn). Op het moment dat je ooit een chat bent begonnen met iemand (en de chat vervolgens niet hebt verwijderd), dan staan ze gewoon in je hoofdscherm, gesorteerd met de laatste activiteit bovenin. Als deze lijst lang is/wordt, kan je makkelijk zoeken met het vergrootglas bovenin. Maar contactpersonen waar je geen chat mee hebt staan dus niet in de hoofdlijst, deze zal je eerst (eenmalig) moeten toevoegen via de groene knop.

Misschien niet de meest voor de hand liggende werkwijze als je weinig contactenpersonen hebt (<30), maar je moet ook bedenken dat dit bij veel mensen al snel oploopt, zeker als je zakelijke accounts gaat syncen en allerlei apps.

[ Voor 10% gewijzigd door Prulleman op 28-08-2017 14:57 ]

Strava