Ebay: gecombineerde zending met paypal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:32
Hallo iedereen,

Ik wil op ebay 2 items bij dezelfde koper aankopen. Voor het eerste item betaal ik verzendingskosten, voor het tweede item niet aangezien dit meegestuurd wordt met het eerste item. (staat ook zo vermeld in de voorwaarden van de verkoper bij verzenden)

Nu als ik het eerste item wil aankopen via paypal, word ik verplicht om meteen te betalen. Bij het tweede item idem, dus daar betaal ik dan ook verzendkosten.
Ik meen mij te herinneren dat je vroeger eerst kon aankopen, en pas later betalen. Nu lijkt het alsof je meteen moet betalen met paypal.

Iemand een oplossing? Doe ik iets verkeerd?

Alvast bedankt,
Grtn,
Flor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Kun je ze niet aan je winkelmand toevoegen? En van daaruit in 1x betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of je stuurt de verkoper een custom request; dan krijg je een PayPal-verzoek voor het totale bedrag en handel je via DM af wat er verstuurd moet worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:25
Inderdaad aan je winkelmand toevoegen en dan een totaal aanvragen. In sommige gevallen kan dit niet, dan kan je het best even contact opnemen met de verkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat zei Ebay en/of de verkoper toen je ze deze vraag voorlegde? Op Tweakers verwachten we wat meer eigen inzet dan je nu getoond hebt.

Zo is dit de eerste pagina die je krijgt als je jouw topictitel invoert in Google.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
Chntl321 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:15:
Kun je ze niet aan je winkelmand toevoegen? En van daaruit in 1x betalen?
Nee, kan ze niet toevoegen aan winkelmand.
MAX3400 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:16:
Of je stuurt de verkoper een custom request; dan krijg je een PayPal-verzoek voor het totale bedrag en handel je via DM af wat er verstuurd moet worden.
Heb ik gedaan, maar de verkoper zegt mij dat ik ze moet toevoegen aan winkelmand en dan betalen. Verkoper is wel iemand uit het buitenland.
MAX3400 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:16:
Heb ik ook geprobeerd.
Yorinn schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:40:
[mbr]En wat zei Ebay en/of de verkoper toen je ze deze vraag voorlegde? Op Tweakers verwachten we wat meer eigen inzet dan je nu getoond hebt.

Zo is dit de eerste pagina die je krijgt als je jouw topictitel invoert in Google.[/]
Bedankt voor de link, maar ik denk dat dit is voor de verkoper & niet voor de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

FloR_ schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:39:

[...]

Bedankt voor de link, maar ik denk dat dit is voor de verkoper & niet voor de koper.
Onderste ook al geprobeerd? (http://pages.ebay.nl/help...d_payments_ov.html#adding) Dus eerst meerdere producten bestellen, maar niet gelijk op afrekenen klikken, als dat kan?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:10
Probeer het eens op ebay.com en niet op ebay.nl. De Nederlandse versie heeft geen Add to Cart optie volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
Yorinn schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:56:
[...]
Onderste ook al geprobeerd? (http://pages.ebay.nl/help...d_payments_ov.html#adding) Dus eerst meerdere producten bestellen, maar niet gelijk op afrekenen klikken, als dat kan?
Wel, dat is net het bizarre. Je kan aanklikken om te kopen, maar bent verplicht om meteen te betalen. Maw: je kan dus geen tweede artikel toevoegen.
MelvinW schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:13:
Probeer het eens op ebay.com en niet op ebay.nl. De Nederlandse versie heeft geen Add to Cart optie volgens mij.
Gouden tip! Ik heb is ingelogd op de ebay.de site & daar kan je wel "in winkelwagen toevoegen" klikken. Heb ze nu beiden besteld & een nieuw totaal aangevraagd. Blijkbaar gaat het niet automatisch, maar ik denk dat de verkoper dit kan instellen. Alleszins bedankt, ik ben een stapje verder!
Pagina: 1