Vorige jaar een sitebuilder gebouwd, was klein begonnen maar uiteindelijk een monster van een codebase geworden om zo goed mogelijk een site te kunnen bouwen via een interface.
De doelgroep zijn ontwerpers, ik ben zelf eigenlijk ook een ontwerper en geen programmeur. Ik heb dus mijn twijfels over de code, maar het eindresultaat vond ik voor nu belangrijker.
De testgroep is enthousiast, al zien ze nog wel verbeteringen. Nu dan, hoe verder?
Ik heb een VPS opgezet, alles gebouwd in Codeigniter + Jquery. frontend in sass + grunt, heb een OTAP opgezet etc etc. Maar ik merk dat het simpelweg te veel is om alleen te doen.
Er zijn USP's t.o.v bestaande sitebuilders, maar er is geen duidelijk verdienmodel, Toch denk ik dat er nog zeker een percentage te pakken valt in de bestaande (verzadigde) markt van sitebuilders
Een investeerder regelen? Vind ik erg spannend.
Liever zou ik met een partner die ECHT kan programmeren verder gaan:
Alles onder de loep nemen en opnieuw bouwen Laravel + VueJS?
Of blijven bij de huidige code, en optimaliseren waar nodig?
Iemand goeie tips?
Merijn
De doelgroep zijn ontwerpers, ik ben zelf eigenlijk ook een ontwerper en geen programmeur. Ik heb dus mijn twijfels over de code, maar het eindresultaat vond ik voor nu belangrijker.
De testgroep is enthousiast, al zien ze nog wel verbeteringen. Nu dan, hoe verder?
Ik heb een VPS opgezet, alles gebouwd in Codeigniter + Jquery. frontend in sass + grunt, heb een OTAP opgezet etc etc. Maar ik merk dat het simpelweg te veel is om alleen te doen.
Er zijn USP's t.o.v bestaande sitebuilders, maar er is geen duidelijk verdienmodel, Toch denk ik dat er nog zeker een percentage te pakken valt in de bestaande (verzadigde) markt van sitebuilders
Een investeerder regelen? Vind ik erg spannend.
Liever zou ik met een partner die ECHT kan programmeren verder gaan:
Alles onder de loep nemen en opnieuw bouwen Laravel + VueJS?
Of blijven bij de huidige code, en optimaliseren waar nodig?
Iemand goeie tips?
Merijn
[ Voor 1% gewijzigd door Creepy op 28-08-2017 10:32 ]