Mijn ingebouwde grafische kaart van mijn desktop Acer Aspire XC-603 I3900 is kapot aan het gaan. Het is een model met een kleinere kast. Ik begrijp van een door een ander gestelde vraag op het Acer forum (http://community.acer.com...603-Expansion/td-p/245494) dat het kopen van een betere grafische kaart niet ondersteund wordt. Is dat waar? Zal wel iets met voeding te maken hebben? En de ruimte in de kast natuurlijk dan.
Als dat waar is, heeft het dan zin om een nieuwe Intel(R) HD Graphics in te bouwen? En kan ik dat zelf (op zn hoogst heb ik eerder RAM kaarten en harde schijven mijn vorige PC-kasten gezet) of moet ik dat laten doen?
Ik zou het zonde vinden om een nieuwe desktop te kopen. Ik draai geen grote games en gebruik hem vooral voor internet/tekstverwerking/Netflix en dat kan hij makkelijk.
Ik zou wat hulp van jullie experts heel erg waarderen!
Als dat waar is, heeft het dan zin om een nieuwe Intel(R) HD Graphics in te bouwen? En kan ik dat zelf (op zn hoogst heb ik eerder RAM kaarten en harde schijven mijn vorige PC-kasten gezet) of moet ik dat laten doen?
Ik zou het zonde vinden om een nieuwe desktop te kopen. Ik draai geen grote games en gebruik hem vooral voor internet/tekstverwerking/Netflix en dat kan hij makkelijk.
Ik zou wat hulp van jullie experts heel erg waarderen!