Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Hallo,

Ik gebruik vaak een open WiFi netwerk. Vroeger stond er dan altijd een WiFi teken en geen 4G als ik was ingelogd. Als ik nog niet was ingelogd op het WiFi netwerk, stond er altijd 4G naast het WiFi netwerk.
Sinds een aantal dagen zie ik niet alleen het WiFi teken maar daarboven ook 4G. Zie de bijlage onder dit bericht.

Als ik een WHOIS doe zie ik het IP adres van het WiFi netwerk, maar vanmiddag zag ik die niet, toen zag ik het IP adres van mijn telecom provider, T-Mobile.

Extra informatie:
Ik heb een S8+ met Android 7.0.
Het WiFi netwerk vereist geen logins, men hoeft alleen op accepteren te klikken.
Alles zit wel dicht, alleen HTTP en HTTPS zijn te gebruiken.

Groeten,

Meneer Bernard :P
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1708/306341/2cWfdQCE.png

Beste antwoord (via MrBernard op 28-08-2017 00:19)

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Staat je downloadbooster toevallig aan? Dan probeert je telefoon tegelijk via WiFi én 4G te downloaden. Deze kan je vinden onder "Verbindingsinstellingen" -> "Meer verbindingsinstellingen".

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Staat je downloadbooster toevallig aan? Dan probeert je telefoon tegelijk via WiFi én 4G te downloaden. Deze kan je vinden onder "Verbindingsinstellingen" -> "Meer verbindingsinstellingen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Briljant, daar lag het aan.
Enkele dagen geleden aangezet om te kijken wat het zou uithalen en helemaal vergeten.

Bedankt!