Mijn Honywell thermostaat doet raar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-12 19:57
Mijn vraag
Mijn Honeywell Wireless doet af en toe een paar uur een beetje raar. Zie fotos. Wat is er aan de hand. Kan er niks over vinden op het internet. Heb mijn vader die instalateur is al gevraagd wat het zou kunnen zijn maar die weet het ook niet.

Iemand een idee?

Ik heb mijn cv al eens gereset. Ik heb de thermostaat al eens gerest (batterijen eruit, even wachten en er weer in) en ik heb nieuwe batterijen in de thermosstaat gedaan.

Wat gebeurd er allemaal. Op de fotos hier onder zie je drie info schermpjes die knipperen. Ze knipperen een stuk of drie keer en gaan dan door naar het volgende infoscherm. De 5 graden is waarop ik hem heb ingesteld. Maar hij doet het ook als ik hem op bijvoorbeeld 22 graden zet. Als ik de tempratuur hoger draai dan de tempratuur in de kamer dan gaat mn cv niet aan en komt er geen vlam op het infovherm te staan. En wat betekend die 7?

Raar.

De fotos staan op volgorde zoals deze op de thermostaat worden getoond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ez7xqMnCQZgky9sh8XnAyLlD/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jPBDSHSBNE6MMvCktKXqhOst/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IYMsqmgHCbBVxuLGjFbDzbqM/full.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Alle reacties

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:54

The Executer

Lekker belangrijk!

Als ik kijk naar de 5°, dan lijkt het alsof deze een stuk lichter is als de tekst in het display op de andere foto's. Mijn idee zou zijn dat het toch in de stroomvoorziening lijkt te liggen. Heb je er misschien nog garantie op?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• Jasphur
The Executer schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:04:
Als ik kijk naar de 5°, dan lijkt het alsof deze een stuk lichter is als de tekst in het display op de andere foto's. Mijn idee zou zijn dat het toch in de stroomvoorziening lijkt te liggen. Heb je er misschien nog garantie op?
Denk het. Maar ik heb er net nieuwe batterijen ingedaan. Zou het dan intern zitten?

Dat die lichter is kan ook zijn dat deze foto net op het moment genomen is toen hij aan het knipperen was.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er niet gewoon storing? Breng dat ding eens dichterbij de ontvanger (hangt bij de ketel denk ik?) doet ie dan nog steeds zo gek?

• Jasphur
Vorkie schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:24:
Is er niet gewoon storing? Breng dat ding eens dichterbij de ontvanger (hangt bij de ketel denk ik?) doet ie dan nog steeds zo gek?
Hij hangt hemelsbreed op drie meter van de cv. Klein gelijkvloers huisje. Net even met het ding naar de cv gelopen. En toen werd ie weer normaal inderdaad.