Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[outlook] wachtwoorden achterhalen op offline schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Vraag

• RainerSGF
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-11 21:17
Ik vraag me af of er enige mogelijkheid is om mailaccount-wachtwoorden te achterhalen uit de data op een offline harde schijf. Ik zit hierbij te denken in de richting van het lezen van een register-bestand waaruit de mail-gegevens van outlook kunnen gevonden worden.

Iemand een idee of dit mogelijk is. Ik weet dat normaal bij een actieve windows er gebruik kan gemaakt worden van nirsoft mail passview, maar niet of dit ook werkt bij een offline schijf.

Systeem - I'm learning, I learn it from a book :)

Alle reacties

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:55

job

RainerSGF schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:20:
Iemand een idee of dit mogelijk is. Ik weet dat normaal bij een actieve windows er gebruik kan gemaakt worden van nirsoft mail passview, maar niet of dit ook werkt bij een offline schijf.
Op de site van nirsoft staat het volgende:
Many people ask me whether it's possible to extract the email passwords from an external instance of Windows that cannot boot.
For now, Mail PassView can only retrieve the passwords from external drive for Mozilla Thunderbird, Netscape, and Eudora. It's possible that external drive support for more email applications will be added in the future. In order to do that, you must go to 'Select Folders/Files' window (F6) and manually select the right folders in the external drive.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RainerSGF schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 19:20:
Ik vraag me af of er enige mogelijkheid is om mailaccount-wachtwoorden te achterhalen uit de data op een offline harde schijf. Ik zit hierbij te denken in de richting van het lezen van een register-bestand waaruit de mail-gegevens van outlook kunnen gevonden worden.

Als het zo makkelijk zou zijn met een platte tekst registry, dan zou hacken kinderwerk zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Omdat we met geen mogelijkheid kunnen vaststellen of jij rechtmatig toegang hebt tot het mailaccount ondersteunen we geen online hulp bij het omzeilen van beveiligingen. Dit topic gaat daarom op slot.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.