Goededag,
Ik ben opzoek naar een lichte gaming laptop waarop gewerkt kan worden.
Mijn vraag is:
Kunnen jullie jullie ervaring met mij delen en advies geven op de laptops waar ik op uit ben gekomen.
Wat doe ik op de laptop doe en waar neem ik hem mee naar toe:
De laptop is vooral voor het gebruik als ik niet thuis ben. Ik werk ver van huis dus ben in de week niet thuis dus wil ik daar, na werk ook gebruik kunnen maken van een laptop.
Na mijn werk wil ik graag een studie volgen dus dat is 1. En ik speel graag wat games het meeste wat ik nu speel is Oldschoolrunescape & league of legends.
Nu wat korter:
Wat doe ik op de laptop?
Studie, internetten(YouTube,twitch),oldschoolrunescape, league of legends.
Wat mag de laptop kosten?
Maximale bedrag wat ik wil uitgeven is 900,-
Mee nemen?
Ik neem de laptop regelmatig mee dus wil ik een 15 - 15,6 inch laptop maar ik sta ook open voor 14 geen 13! Gewicht is geen probleem. Accuduur 2+.
Merken?
Ik zat te denken aan msi, rog verder sta ik open voor andere merken
Specificatie's:dit zijn richtlijnen.
GPU Nvidia Gtx 1050 - 1050ti (4GB)
Cpu ik ben nog steeds opzoek naar een bij passende processor want ik wil niet een super processors hebben als ik er helemaal niet veel gebrui van maak
Resolutie 1080hd
15,6 inch
Ssd 128 met een 1tb hdd.
Wat heb ik nu zelf gevonden?
Ik heb deze gekozen om de prijs en specificatie's, ik heb geen ervaring met de Intel hd gpu ik weet daar niet echt veel van maar de Gtx 1050 heeft mijn voorkeur omdat ik die lijn ook altijd in mijn desktop heb gehad daarom gaat mijn voor keur uit naar de
MSI GL62M 7RDX-1446NL, 15.6" notebook
Kwa prijs specs vind ik deze wel een goeie.
Ik wil graag uw mening horen over deze keuze en of deze goed past bij mijn verhaal hier boven.
Greetz
Devious73
Ik ben opzoek naar een lichte gaming laptop waarop gewerkt kan worden.
Mijn vraag is:
Kunnen jullie jullie ervaring met mij delen en advies geven op de laptops waar ik op uit ben gekomen.
Wat doe ik op de laptop doe en waar neem ik hem mee naar toe:
De laptop is vooral voor het gebruik als ik niet thuis ben. Ik werk ver van huis dus ben in de week niet thuis dus wil ik daar, na werk ook gebruik kunnen maken van een laptop.
Na mijn werk wil ik graag een studie volgen dus dat is 1. En ik speel graag wat games het meeste wat ik nu speel is Oldschoolrunescape & league of legends.
Nu wat korter:
Wat doe ik op de laptop?
Studie, internetten(YouTube,twitch),oldschoolrunescape, league of legends.
Wat mag de laptop kosten?
Maximale bedrag wat ik wil uitgeven is 900,-
Mee nemen?
Ik neem de laptop regelmatig mee dus wil ik een 15 - 15,6 inch laptop maar ik sta ook open voor 14 geen 13! Gewicht is geen probleem. Accuduur 2+.
Merken?
Ik zat te denken aan msi, rog verder sta ik open voor andere merken
Specificatie's:dit zijn richtlijnen.
GPU Nvidia Gtx 1050 - 1050ti (4GB)
Cpu ik ben nog steeds opzoek naar een bij passende processor want ik wil niet een super processors hebben als ik er helemaal niet veel gebrui van maak
Resolutie 1080hd
15,6 inch
Ssd 128 met een 1tb hdd.
Wat heb ik nu zelf gevonden?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Zenbook UX430UA-GV004T | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Lenovo IdeaPad 510-15IKB 80SV00RHMH | € 749,- | € 749,- |
| 1 | MSI GL62 6QD-440NL | € 849,- | € 849,- |
| 1 | MSI GL62 6QF-635NL | € 915,78 | € 915,78 |
| 1 | MSI GL62M 7RDX-1446NL | € 849,- | € 849,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.261,78 | |
Ik heb deze gekozen om de prijs en specificatie's, ik heb geen ervaring met de Intel hd gpu ik weet daar niet echt veel van maar de Gtx 1050 heeft mijn voorkeur omdat ik die lijn ook altijd in mijn desktop heb gehad daarom gaat mijn voor keur uit naar de
MSI GL62M 7RDX-1446NL, 15.6" notebook
Kwa prijs specs vind ik deze wel een goeie.
Ik wil graag uw mening horen over deze keuze en of deze goed past bij mijn verhaal hier boven.
Greetz
Devious73