Pioneer DEH-4800FD 400W Radio Speakerset?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannylama
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-01-2024
Ik ben van plan om mijn auto uit te breiden met een nieuwe radio en de oude speakers er uit te smijten en met nieuwe te vervangen zodat ik een beetje deftig geluid heb.

Ik ben van plan om de Pioneer DEH-4800FD 400W autoradio aan te schaffen.

Nu vroeg ik mij af, deze radio kan 4x 100w output vermogen geven.
Welke speakers passen hier dan het best bij? Heeft iemand ervaringen met deze radio?

Zou ik voor een betere geluidskwaliteit een extra versterker kopen in plaats van de versterker van de radio te gebruiken?

Ik zoek dus eigenlijk gewoon de beste combinatie dat goede kwaliteit levert voor een mooi geluid. Installeer ik ook een extra subwoofer (actief/passief).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Sowieso lijkt het me handig dat je speakerskoopt die passen in je auto. Iets met diameters enzo ;)
Welke auto heb je? Wat is je budget? Heb je al kabels lopen? Waar wilde je een terker plaatsen en hoe denk je dat dan aan te sluiten?

En verder: dit is aankoopadvies.
1) daar hebben we een compleet subforum voor (hint: dit subforum is het niet ;))
2) dan verwachten we dat je zelf eerst onderzoek doet, dus wat had je zef allemaal al gevonden, en wat zijn daar je vragen over? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)