Winroute vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb users aangemaakt, maar wat heb ik er aan?? Ik heb op mijn server winroute pro 4.1 staan. Maar wat heb ik aan die users als ik mijn internet ga delen? Kunnen die users vanaf de clients op mijn winroute inloggen of zo?? En Http log werkt ook niet..als mijn client op een site zit moet ik toch kunnen zien waar hij opgezeten heeft??

Please help me with this problem... |:(

Twitter | Linkedin

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry dat ik zo bot ben maar, heb je de handleiding al gelezen??????

Verwijderd

Werkt het? Waarom zou je je dan met dit soort futileiten bezighouden :? !!

• Mavvie
Ja ik heb de handleiding gelezen maar ik wordt daar niet echt veel wijzer van. Kun je het niet ff uitleggen???

Twitter | Linkedin

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry, ik gebruik geen winroute.

Ik hoor altijd dat het zo'n fantastish programma is en dat het super-simpel is en super-handig en dat ze een super-goede handleiding hebben.
Of dat het echt zo'n SUPER-programma is betwijfel ik.
NT4/5 kan alles wat winroute kan en werkt ook perfect.
maar kijk eens op: http://linux20321.dn.net/manual/v4.0r/
of op http://www.winroute.nl

ik hoop dat andere winroute-users je wel kunnen helpen dingen te verduidelijken.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
Ach je kunt die usertjes allerlei rechten geven/ontzeggen. BV mailboxen, inloggen op de winroute engine als sysadmin of niet. gebruikt van smtp van buiten af, met smtpauthenticatie, internet toegan op bepaalde tijden van de dag, wat je wil.

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

RTFM

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Mavvie
Op zondag 08 juli 2001 23:37 schreef valkenier het volgende:
Ach je kunt die usertjes allerlei rechten geven/ontzeggen. BV mailboxen, inloggen op de winroute engine als sysadmin of niet. gebruikt van smtp van buiten af, met smtpauthenticatie, internet toegan op bepaalde tijden van de dag, wat je wil.
Ja maar kan ik vanaf de clients dan op winroute inloggen die op mijn server staat??

Twitter | Linkedin

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 21:39 schreef Maverickje het volgende:
Ja ik heb de handleiding gelezen maar ik wordt daar niet echt veel wijzer van. Kun je het niet ff uitleggen???
First of all: Lees de FAQ.
Vragen waaruit duidelijk blijkt dat je er niet echt je best voor hebt gedaan. Het is niet de bedoeling om zelf achterover te gaan zitten terwijl de rest het voor je oplost. Jij hebt het probleem, dus toon ook eigen initiatief, en probeer eerst dingen zelf, en ga niet gelijk nieuwe threads maken als je er na 3 klikjes niet uitkomt.
Als je de handleiding goed leest kom je er écht wel uit, winroute heeft een erg goede handleiding die erg veel duidelijkheid schept.

Die je in verschillende formaten op de site kan downloaden, bijv. PDF, of als html bestanden-bundel. Ik krijg het gevoel dat je niet die handleiding hebt doorgelezen, maar de standaard mini-helpfile ofzo.

Ook je laatste vraag kun je zo terugvinden in de handleiding |:(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Typisch geval van RTFM.

Slotje dus.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.