Ik heb een leuke auto gezien die ik (denk ik) graag zou willen kopen en mijn eigen auto inruilen.
Nu ben ik de overdracht aan het voorbereiden en kom er achter dat je, naast je kentekenbewijs, ook een tenaamstellingscode nodig heb (en misschien nog meer? Zijn het 2 codes?). Deze ben ik in een verhuizing en scheiding kwijtgeraakt.
Toen ik probeerde deze aan te vragen bij het RDW, kreeg ik de volgende melding:
Dinsdag wil ik de auto inruilen, mijn vragen nu:
* hoe kan het dat ik deze blokkade heb?
* hoe hef ik deze blokkade op?
* hoe zorg ik dat ik op tijd de code(s) nodig voor het overschrijven heb?
Nu ben ik de overdracht aan het voorbereiden en kom er achter dat je, naast je kentekenbewijs, ook een tenaamstellingscode nodig heb (en misschien nog meer? Zijn het 2 codes?). Deze ben ik in een verhuizing en scheiding kwijtgeraakt.
Toen ik probeerde deze aan te vragen bij het RDW, kreeg ik de volgende melding:
Googelen wees uit dat dit wordt gedaan zodra er sprake is van achterstallige motorrijtuigenbelasting. Nu weet ik zeker dat ik géén achterstallige motorrijtuigenbelasting heb, dus dat kan het m.i. niet zijn. Alle betalingen staan netjes op m'n bankafschriften, en van de belastingdienst krijg ik nooit post (en ja, ik sta gewoon netjes op mijn eigen adres ingeschreven.Voertuig heeft een blokkerende status
Er kan geen aanvraag worden gedaan voor het opgegeven voertuig door een blokkerende status.
Dinsdag wil ik de auto inruilen, mijn vragen nu:
* hoe kan het dat ik deze blokkade heb?
* hoe hef ik deze blokkade op?
* hoe zorg ik dat ik op tijd de code(s) nodig voor het overschrijven heb?
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!