Toon posts:

Wie heeft een GeForce 2 MX PCI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft een GeForce 2 MX 32MB PCI?
Ik krijg er binnenkort een en ik zou graag willen weten wat jullie (als je um hebt) er van vinden.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Search? Reviews? Als je 'm toch al hebt, doet het er weinig toe wat anderen vinden lijkt me :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
je moet goed LEZEN ik krijg hem BINNENKORT |:(

• Exirion
  • Laatst online: 21:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 08 juli 2001 21:25 schreef Jos_The_Boss het volgende:
Dat heb ik GELEZEN, maar je hebt 'm dus al gekocht. Dan maakt het toch niks meer uit wat anderen en van vinden?

En verder:

[search=mx pci]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Heb je geen AGP dan..... :? :?

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 21:25 schreef Jos_The_Boss het volgende:
Doe effe relaxed, man. Anders zoek je het zelf maar uit !

Ik heb van reviews begrepen dat de snelheid erg beperkt wordt door de PCI snelheid. Maar het maakt niets meer uit want je hebt hem al gekocht.

• Abbadon
  • Laatst online: 00:24
Ja, ik heb hier een Elsa Gladiac511PCI Twinview (voor 180 piek :9 ). Maar wat wil je er over weten? Ding werkt prima en geeft bijzonder goed beeld. Ik had 'm voor m'n 2e bak gekocht, een Dell OptiPlex GX1, maar daar werkt hij niet mee samen :( (overigens niet exemplarisch, want geldt voor alle Optiplexen ben ik achter gekomen). Heb 'm in m'n main bak gehad om te testen. Samen met een P!!!866 haalde 'ie ergens in de 4 duizend 3Dmarks (2000, default), niet erg hoog maar hij kan nog worden overgeclocked.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Het is een heel stuk langzamer dan de agp
(Bron Computer Totaal nummer 6 juni 2001.)

Verwijderd

Ik heb zelf een Creative Geforce 2 mx pci en hij werkt perfect ik heb er zelf geen spijt van
Pagina: 1