Aangezien ik start met een master ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb weinig kennis van laptops, dus zou graag jullie advies willen. Misschien goed om te weten dat ik een externe harde schijf van WD Elements met 1tb heb die ik voor geheugen kan gebruiken.
Wat ga je met je laptop doen?
Studie, schrijven van scriptie dus Word & surfen op internet
+ Netflix
Wat is je budget?
500 - 700 max.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil hem elke dag mee kunnen nemen naar college. Daarnaast zit ik vaak vier uur of meer in de trein dus is accuduur heel belangrijk. Wat ik op internet gelezen heb is een 13/14 inch laptop dan het makkelijkste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Misschien een van deze:
pricewatch: HP 14-bp090nd
pricewatch: HP Envy 13-ab000nd
pricewatch: Asus Vivobook A405UA-BM256T
Dus samenvattend een basis laptop, met een goede accu, voor studie en Netflix, die een aantal jaren mee kan. Hebben jullie een advies wat voor laptop geschikt kan zijn? Of meer informatie waar ik op moet letten?
Alvast dank!
Wat ga je met je laptop doen?
Studie, schrijven van scriptie dus Word & surfen op internet
+ Netflix
Wat is je budget?
500 - 700 max.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil hem elke dag mee kunnen nemen naar college. Daarnaast zit ik vaak vier uur of meer in de trein dus is accuduur heel belangrijk. Wat ik op internet gelezen heb is een 13/14 inch laptop dan het makkelijkste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Misschien een van deze:
pricewatch: HP 14-bp090nd
pricewatch: HP Envy 13-ab000nd
pricewatch: Asus Vivobook A405UA-BM256T
Dus samenvattend een basis laptop, met een goede accu, voor studie en Netflix, die een aantal jaren mee kan. Hebben jullie een advies wat voor laptop geschikt kan zijn? Of meer informatie waar ik op moet letten?
Alvast dank!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2017 11:42 ]