overclocken MSI geforce 3

Pagina: 1
Acties:

• BADgoofy2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:46
MSI geforce 3 in m'n nieuwe pc. Niks bijzonders, maar dan nu: Er zitten heatsinks op... :)

Heb er vanavond even snel naar gekeken. Softwarematig overgeclockt. Memroy op 550 mhz en core op 240mhz

Morgen ga ik dr mee verder, 3dmark2001 doen en dan vertel ik dit verhaal ff verder

Verwijderd

hehe die core is langzaam,
mijn gf2pro haalt de 260 makkelijk!!!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54

Kvn

yeah :)

Verwijderd

duss... :?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zondag 08 juli 2001 22:04 schreef SickBastard het volgende:
hehe die core is langzaam,
mijn gf2pro haalt de 260 makkelijk!!!
240MHz is helemaal niet langzaam, en MHz zegt shit over snelheid.

PC Specs

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Op zondag 08 juli 2001 22:05 schreef MREn het volgende:
duss... :?
offtopic.

Hoezo ga je zo een stomme reactie geven en vervolgens hierin "Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik" zeggen dat er een slotje op moet omdat dit onzinnig is.
Beetje triest vind je niet |:(

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 22:39 schreef DE_Michiel het volgende:

[..]

offtopic.

Hoezo ga je zo een stomme reactie geven en vervolgens hierin "Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik" zeggen dat er een slotje op moet omdat dit onzinnig is.
Beetje triest vind je niet |:(
Nee, dat vind ik niet. Ik kan ook wel zeggen dat ik mijn Viper550 op 120/120 heb lopen, maar dat boeit ook niemand.

Deze resultaten zijn toch voor iedereen verschillend, hangt oa af van je airflow en die is voor iedereen anders.

Dus je moet zelf maar kijken hoe ver je komt, ik heb ook niet gezegd dattie op slot moet, ik snap alleen het nut van deze topic niet zo, en daarom heettie die topic in SU ook "zinnig?" omdat IK er het nut niet van zie, misschien iemand anders wel, vandaar.

Nou tevreden?

• FMS
  • Niet online

FMS

Op zondag 08 juli 2001 21:09 schreef BADgoofy2000 het volgende:
MSI geforce 3 in m'n nieuwe pc. Niks bijzonders, maar dan nu: Er zitten heatsinks op... :)

Heb er vanavond even snel naar gekeken. Softwarematig overgeclockt. Memroy op 550 mhz en core op 240mhz

Morgen ga ik dr mee verder, 3dmark2001 doen en dan vertel ik dit verhaal ff verder
heb je extra cooling, ik heb mij G3 zonder xtr cooling op 240/540 en met gaat die wel 255/555.

goed man :) ...hij blijf stabiel na paar uur spelen?

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Op zondag 08 juli 2001 23:00 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet. Ik kan ook wel zeggen dat ik mijn Viper550 op 120/120 heb lopen, maar dat boeit ook niemand.

Deze resultaten zijn toch voor iedereen verschillend, hangt oa af van je airflow en die is voor iedereen anders.

Dus je moet zelf maar kijken hoe ver je komt, ik heb ook niet gezegd dattie op slot moet, ik snap alleen het nut van deze topic niet zo, en daarom heettie die topic in SU ook "zinnig?" omdat IK er het nut niet van zie, misschien iemand anders wel, vandaar.

Nou tevreden?
Hij is gewoon blij dat die eindelijkzen GeForce 3 heb en kan oc-en en wil dat graag vertellen kan het heel goed begrijpen
Was ik ook toen ik van men 8 mb naar deze ging

• BADgoofy2000
  • Laatst online: 20:46
Op zondag 08 juli 2001 23:53 schreef DE_Michiel het volgende:

[..]

Hij is gewoon blij dat die eindelijkzen GeForce 3 heb en kan oc-en en wil dat graag vertellen kan het heel goed begrijpen
Was ik ook toen ik van men 8 mb naar deze ging
He, eindelijk iemand die het door heeft. :)
Bovendien is dit best interessant. Als je een beetje op nieuwstopics let weet je dat er op de eerdere msi kaarten geen heatsinks zit. In een nieuwstopic vroeg de schrijver zich af hoe snel de msi kaart zal lopen met heatsinks. Antwoorden op zulke vragen zet je niet in een reply van de nieuwstopic, maar op het forum, die is daarvoor. Zodoende dus even deze informatie.

En als deze topic je niet interreseert, dan reageer je niet. Het enige wat je doet met reacties als "Duss." is de topic naar boven kicken. En dat terwijl je het een onzinnige topic vind....
Pagina: 1