ik ga maandag een nieuw moederbord halen en ik vraag me nu af welke het beste is qua kwaliteit maar belangrijker voor mij: OVERCLOCKEN ik dacht aan de MSI K7T Turbo maar ik had al in de Search gezocht
maar daar vind ik alleen maar topics met problemen met met de mulitplier enz.. dus nu twijfel ik weer,
ik kan ook een Asus A7v kopen va een vriend maar op de site van funprice en asus staat dat die maar tot amd 1 ghz kan ik ik koop een 12oo mhz dus daarover twijfel ik nu ook,
en toe schoot mij een ander bordje (ABIT K7T) te binnen waar ik een tijdje geleden wat topics had gelezen waarbij alleen positieve reacties werden gegeven over stabiliteit en overclockbaarheid,
dus nu wil ik graag jullie menig en advies!
alvast bedankt voor de reacties
__Mr_Niceguy__
ik kan ook een Asus A7v kopen va een vriend maar op de site van funprice en asus staat dat die maar tot amd 1 ghz kan ik ik koop een 12oo mhz dus daarover twijfel ik nu ook,
en toe schoot mij een ander bordje (ABIT K7T) te binnen waar ik een tijdje geleden wat topics had gelezen waarbij alleen positieve reacties werden gegeven over stabiliteit en overclockbaarheid,
dus nu wil ik graag jullie menig en advies!
alvast bedankt voor de reacties
__Mr_Niceguy__