Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil na 8 jaar mijn PC vervangen/upgraden zodat ik weer de nieuwste spellen kan spelen op hoge instelling. Denk aan Witcher 3, AC origins, Middle-earth: Shadow of war. Verder voor de dagelijkse huis,tuin en keuken werkzaamheden als mail checken, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste kom ik op een prijs uit van ongeveer 1500€, inclusief randapparatuur. Ik ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude SSD: Samsung 840 120GB SSD en HDD: Seagate Desktop HDD 1TB waarvan ik twijfel of ik deze zal/moet nemen. Advies hierover is welkom. Verder nog een muis, toetsenbord en geluidsysteem dat mee verhuist.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen duidelijke merkvoorkeur. Wel vragen of ik op dit moment beter kan gaan voor een Nvidia kaart met een G-sync monitor voor betere prestaties, maar een meerprijs of een AMD kaart met meer (goedkopere) keuze aan monitoren met freesync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Is het zinvol om 3rd party processorkoeler aan te schaffen als ik niet ga overklokken?
Ga je overklokken?
In principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag feedback hoe ik voor ongeveer dit bedrag het meeste waar voor mijn geld krijg dat ik de komende jaren weer soepel games kan spelen op hoge instellingen.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken!
Ik wil na 8 jaar mijn PC vervangen/upgraden zodat ik weer de nieuwste spellen kan spelen op hoge instelling. Denk aan Witcher 3, AC origins, Middle-earth: Shadow of war. Verder voor de dagelijkse huis,tuin en keuken werkzaamheden als mail checken, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste kom ik op een prijs uit van ongeveer 1500€, inclusief randapparatuur. Ik ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude SSD: Samsung 840 120GB SSD en HDD: Seagate Desktop HDD 1TB waarvan ik twijfel of ik deze zal/moet nemen. Advies hierover is welkom. Verder nog een muis, toetsenbord en geluidsysteem dat mee verhuist.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen duidelijke merkvoorkeur. Wel vragen of ik op dit moment beter kan gaan voor een Nvidia kaart met een G-sync monitor voor betere prestaties, maar een meerprijs of een AMD kaart met meer (goedkopere) keuze aan monitoren met freesync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Is het zinvol om 3rd party processorkoeler aan te schaffen als ik niet ga overklokken?
Ga je overklokken?
In principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag feedback hoe ik voor ongeveer dit bedrag het meeste waar voor mijn geld krijg dat ik de komende jaren weer soepel games kan spelen op hoge instellingen.
Iedereen alvast bedankt voor het meedenken!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 326,- | € 326,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Rood | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Acer Predator XB241H Rood, Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,49 | € 19,49 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.501,74 | |