Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07-11-2024
Beste medewerker,
Ik heb een tijd geleden het programma Messenger gedownload.Met dit programma kan je berichten verzenden naar vrienden en kennissen.Ik heb geen problemen met het versturen van berichten.Maar als ik een bericht wil copiëren kan ik dit niet.Er staat geen enkele aanduiding of knop waarmee je een bericht kan copiëren.Weet u soms een aanwijzing in dit programma waarmee ik alsnog een bericht kan copiëren?Ik weet niet waar ik nog uitleg kan vragen over dit onderwerp.

...

Ik beschik over een Samsung tablet SM-T900 met Android - versie 5.1.1.Hierop is het programma Messenger geïnstalleerd.

turbal. :/

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Messenger? Van welke fabrikant/software leverancier? Ze noemen allemaal hun software Messenger. En wat heb je zelf al gevonden?

Geef een link naar de Play Store of waar je het ook vandaan hebt gehaald.

Je moet toch echt zelf met informatie gaan komen, niet alleen de vraag stellen.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 27-08-2017 04:06 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
gambieter schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 04:06:
Messenger? Van welke fabrikant/software leverancier? Ze noemen allemaal hun software Messenger. En wat heb je zelf al gevonden?

Geef een link naar de Play Store of waar je het ook vandaan hebt gehaald.

Je moet toch echt zelf met informatie gaan komen, niet alleen de vraag stellen.
Facebook Messenger neem ik aan, zo heet de app ook. Ken geen andere apps die Messenger heten.

Je kan kopieren door een bericht een paar seconden aan te raken dan krijg je een nieuw context menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 10:52
Op Android en dan zit je in het forum voor Windows clients, komt met een uitleg waar je niet veel mee kan én schrijft kopiëren fout...

Dat werkt zo niet...
Welke app? Weet je hoeveel apps er Messenger heten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

xFeverr schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:19:
Op Android en dan zit je in het forum voor Windows clients, komt met een uitleg waar je niet veel mee kan én schrijft kopiëren fout...

Dat werkt zo niet...
Welke app? Weet je hoeveel apps er Messenger heten...
https://play.google.com/store/search?q=messenger

250

jaaaaa
Aan Hahn,
Bedankt voor het snelle antwoord. Voorheen voor de installatie van messenger kon ik op mijn facebookpagina in het chatvak de berichten lezen en terugschrijven.Ik kon die russische berichten ook kopiëren en plakken in bing translator om ze te vertalen.Nu lukt dat niet meer.Je kan nu enkel terugschrijven en doorzenden.
grtz
gilbert
enneuh heb je rupies advies nog gevolgd ?
Rupie in "Bericht kopiëren in messenger"

[ Voor 38% gewijzigd door Fish op 27-08-2017 19:57 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wacht even tot de hormoonspiegels in je bloed weer wat genormaliseerd zijn alvorens verder te gaan met het sturen van berichten naar iemand die zogenaamd in Rusland zit.

Voor je het weet wordt om je creditcard of bankrekeningnummer gevraagd en ben je verder van huis, maar dan spreekwoordelijk.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vervolg op Bericht kopiëren in messenger? Er staan een dikke anderhalf miljoen topics op dit forum, je kunt van de lezers niet verwachten de context te kennen ;) Nog steeds is het dus handig om -in een reactie in dit topic- duidelijker de vraag & je eigen oplospogingen te beschrijven.

Ik verplaats dit topic van Windows Clients naar het subforum dat gaat over Android tablets. Daar gaat het immers blijkbaar over.

Ik heb nooit Android-devices gehad dus kan er weinig over zeggen. Mijn eerste reactie: sja, als ze makers het niet mogelijk maken dan kan het niet (meer). Probeer een andere chat app. Verdiep je eerst even in de privacy-impact van de diverse opties.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 27-08-2017 19:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan gambieter,

Met Messenger bedoel ik Facebook Messenger. Voor de niet kenners: Facebook Messenger is een programma waarmee je berichten kunt ontvangen en verzenden. Je kan het zowel op Windows als Androïd besturingssystemen installeren. Na de installatie van het programma kan je een bericht schrijven en verzenden. In Facebook Messenger kan je ook vreemde talen schrijven.
Ik hoop dat tot hiertoe het duidelijk is wat ik hierboven heb beschreven.
Maar er is een probleem voor mij. Ik zou graag de ontvangen berichten in Facebook Messenger kopiëren.
Ik vind geen enkele aanwijzing in het programma om de ontvangen tekst te kopiëren. Weet u soms een knop of aanduiding in Facebook Messenger waarmee ik de ontvangen berichten kan kopiëren? Heeft iemand ervaring met Facebook Messenger?
turbal :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tablet/telefoon versies zijn vaak uitgeklede apps. Probeer het eens op een Windows PC, probeer eens wat alternatieve apps voor Facebook Messenger.

Maar nogmaals, wat heb je nu zelf al uitgezocht? Je laat nergens zien wat je zelf al hebt gedaan, alleen dat je het zo graag wilt. En als je het zo graag wilt, ga dan aan de slag en rapporteer wat er niet lukt.

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 28-08-2017 02:28 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan Megamind,

Met Messenger bedoel ik Facebook Messenger. Voor de niet kenners: Facebook Messenger is een programma waarmee je berichten kunt ontvangen en verzenden. Je kan het zowel op Windows als Androïd besturingssystemen installeren. Na de installatie van het programma kan je een bericht schrijven en verzenden. In Facebook Messenger kan je ook vreemde talen schrijven.
Maar er is een probleem voor mij. Ik zou graag de ontvangen berichten in Facebook Messenger kopiëren.
Ik vind geen enkele aanwijzing in het programma om de ontvangen tekst te kopiëren. Weet u soms een knop of aanduiding in Facebook Messenger waarmee ik de ontvangen berichten kan kopiëren? Heeft iemand ervaring met Facebook Messenger op een Androïd O S ? Door op de ontvangen tekst met blauwe achtergrond enige tijd te drukken komt er geen context menu, maar draait de hele tekst naar rechts. Hetgeen jij beschrijft is wel juist als je een tekst op het internet wilt kopiëren of een tekst in een tekstverwerker zoals "words" of in Bing Translator. Wel te verstaan in een Androïd O S;
turbal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan xFeverr,

Ik vind geen enkele aanwijzing in het programma om de ontvangen tekst te kopiëren. Weet u soms een knop of aanduiding in Facebook Messenger waarmee ik de ontvangen berichten kan kopiëren? Heeft iemand ervaring met Facebook Messenger op een Androïd O S ?
turbal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan CodeCaster,

Bedankt voor de goede bedoeling om mijn bankrekeningnummer te beschermen. Maak je geen zorgen.
Het is een Russische vriendin uit St-Petersburg waarmee ik reeds een aantal jaren correspondeer. Dit om de Russische taal beter te begrijpen. Ze werkt voor een krant en schrijft ook gedichten. En ze heeft nog nooit naar mijn bankgegevens gevraagd.
turbal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan Fish,

Ja de applet heb ik daar gedownload.
turbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbal
Aan F_ J_ K ,

Dank voor de uitleg.

Het is niet toegestaan om 5 posts onder elkaar te plaatsen. Je kan daarvoor de 'wijzig'-knop gebruiken. Verder is het ook niet de bedoeling om 3x bijna hetzelfde te zeggen. Dit is alleen vervuiling van het topic en leest voor mensen die je willen helpen niet prettig.

[ Voor 71% gewijzigd door rens-br op 28-08-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
turbal schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 03:42:
Aan CodeCaster,

Bedankt voor de goede bedoeling om mijn bankrekeningnummer te beschermen. Maak je geen zorgen.
Het is een Russische vriendin uit St-Petersburg waarmee ik reeds een aantal jaren correspondeer. Dit om de Russische taal beter te begrijpen. Ze werkt voor een krant en schrijft ook gedichten. En ze heeft nog nooit naar mijn bankgegevens gevraagd.
Als je Google Translate (de app) installeert, kan die dan niet automatisch je berichten vertalen? Zonder dat je hoeft te copy pasten? Volgens dit artikel zou dat moeten kunnen, al staat er niet bij hoe je het precies moet instellen: http://www.telegraph.co.u...yone-in-a-foreign-langua/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huuskes
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

*knip*. Hier hebben we de TR knop voor.

[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 28-08-2017 08:51 ]

Gentoo BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@turbal Dit is inmiddels je vierde topic met dezelfde strekking. Het topic voldoet nog steeds niet aan de eisen die we eraan stellen.

Daarnaast is het echt niet nodig om iedereen persoonlijk hetzelfde antwoord te geven.

Lees in ieder geval nogmaals Het algemeen beleid #quickstart en zorg de volgende keer voor een betere openingspost. Het antwoord op je vraag is inmiddels gegeven in: Megamind in "Hoe een bericht copiëren en plakken met Messenger?".
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.