Ik heb mij theoretisch bezig gehouden met videobewerking en nu mijn pc na 8 jaar aan vervanging toe is wil ik een videobewerking pc samen stellen waarop ook World of Warcraft gespeeld kan worden.
Ik bestel de pc niet direct, zal eind september/begin oktober worden!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beginner in videobewerking, anders gezegd ik ga beginnen met het bewerken van video materiaal...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget staat op 1.250,- waar ik voorheen nooit meer als 950,- voor een pc heb neergelegd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm 24 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn PC heeft altijd een intel processor gehad, maar daar ben ik flexibel in om te veranderen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mogelijkheid tot upgrade. Budget nu is echt 1.250,-, ik kan daarna sparen voor een upgrade...
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben nieuw tot videobewerking en ik heb zelf een lijst samengesteld. Graag zie ik deze voorzien worden van feedback and tips.
Waar ik ook benieuwd naar ben is wat is acceptabel voor een beginner, of welke offers kan een beginner brengen om de prijs te naar beneden te drukken. Om het in Jip en Janneke taal uit te drukken, iemand die net begint met voetbal rust jij niet meteen uit met de duurste voetbal schoenen.
Met beginner bedoel ik op hobbyist niveau, voorlopig nog geen 4k resoluties, geen grote producties,...
Ik bestel de pc niet direct, zal eind september/begin oktober worden!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beginner in videobewerking, anders gezegd ik ga beginnen met het bewerken van video materiaal...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget staat op 1.250,- waar ik voorheen nooit meer als 950,- voor een pc heb neergelegd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm 24 inch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 300,- | € 300,- |
1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 108,95 | € 108,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G | € 180,- | € 180,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 48,50 | € 48,50 |
1 | Fractal Design Define S | € 77,50 | € 77,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,95 | € 135,95 |
1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 148,- | € 148,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.086,85 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn PC heeft altijd een intel processor gehad, maar daar ben ik flexibel in om te veranderen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mogelijkheid tot upgrade. Budget nu is echt 1.250,-, ik kan daarna sparen voor een upgrade...
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben nieuw tot videobewerking en ik heb zelf een lijst samengesteld. Graag zie ik deze voorzien worden van feedback and tips.
Waar ik ook benieuwd naar ben is wat is acceptabel voor een beginner, of welke offers kan een beginner brengen om de prijs te naar beneden te drukken. Om het in Jip en Janneke taal uit te drukken, iemand die net begint met voetbal rust jij niet meteen uit met de duurste voetbal schoenen.
Met beginner bedoel ik op hobbyist niveau, voorlopig nog geen 4k resoluties, geen grote producties,...
[ Voor 1% gewijzigd door cisco202 op 28-08-2017 17:55 . Reden: Edit componenten lijst ]