Aliexpress allianz verzekering

Pagina: 1
Acties:
  • 2.417 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeyuentuen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-09 22:14
De laatste tijd is het opgevallen als men tablet of telefoons koopt op aliexpress,
krijgt men 'zogezegd' een aliexpress insurance voor 1 jaar door Allianz Insurance.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7Mg1X4H6CeKhurpM25uQx9QQ/thumb.png

meer info vind men hier
https://sale.aliexpress.c...783005025-03400-Ee2JQzjUz

mijn vraag is dan eigenlijk krijgt men dat werkelijk "garantie"?
iemand enige ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als het sinds "de laatste tijd" is lijkt het mij niet al te best dat mensen al ervaring hebben eerlijk gezegd :/

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
En wat gaf Allianz aan toen je ze benaderde? Ze hebben immers gewoon een Nederlandse helpdesk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
loki504 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 07:11:
En wat gaf Allianz aan toen je ze benaderde? Ze hebben immers gewoon een Nederlandse helpdesk.
Flauwe opmerking zeg, echt een dooddoener. Kijk eens naar de datum en tijd van het topic, kan me zo voorstellen dat jouw suggestie even geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Sanction schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 08:02:
[...]

Flauwe opmerking zeg, echt een dooddoener. Kijk eens naar de datum en tijd van het topic, kan me zo voorstellen dat jouw suggestie even geen optie is.
En verschillende antwoorden heeft hij wel wat aan? En hij heeft het over de laatste tijd. Dus had ook eerder kunnen bellen/mailen. Of wachten tot maandag. En als je bij aliexpress bestelt is maandag bestellen ipv zaterdag avond/nacht niet echt een verschil. Dus een Prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55

NSG

Je weet niks!

https://sale.aliexpress.com/__pc/Allianz.htm

Is dit niet duidelijk genoeg voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Sinds wanneer is dit? Hoe kan ik zien of dit ook geldt voor de door mij in juni bestelde telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
groggy schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 08:59:
Sinds wanneer is dit? Hoe kan ik zien of dit ook geldt voor de door mij in juni bestelde telefoon?
Bel Allianz maandag op zou ik zeggen. Die kunnen je vast wel vertellen of je nog garantie op kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je koopt garantie? Dat is een mooie... Ik durf te betwijfelen of dit juridisch gezien wel helemaal sluitend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:19:
Je koopt garantie? Dat is een mooie... Ik durf te betwijfelen of dit juridisch gezien wel helemaal sluitend is.
Lees anders gewoon ff.
Note: This does not replace or affect your statutory rights*.
*You are entitled to the right of :
14 days to reconsider your purchasing decision and withdraw
2 years Standard manufacturer warranty for your cover, if any item that is different from how it is described or that has manufacturing defeats. If you would like to activate this warranty, please contact your seller.
Accurate information of your transaction and clear terms that bind your deal.
Seeking help from the relevant consumer support from your country of residence
Any relevant buyer protection that may be implemented by Aliexpress from time to time (e.g. e-commerce)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
loki504 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Bel Allianz maandag op zou ik zeggen. Die kunnen je vast wel vertellen of je nog garantie op kan kopen.
Super bedankt! jou reactie is echt super waardevol, nogmaals bedankt. Ik waardeer jouw bijdrage ontzettend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
groggy schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:40:
[...]

Super bedankt! jou reactie is echt super waardevol, nogmaals bedankt. Ik waardeer jouw bijdrage ontzettend.
Maar wat verwacht je dan? Een ja dat kan. En vervolgens de deksel op je neus als blijkt dat het niet zo is? Of een nee. Maar blijkt dat het nog wel kan?

Daarom gewoon contact opnemen met het bedrijf. Die kunnen je exact vertellen wat wel en niet kan. En hoeveel het kost. Misschien niet het antwoord wat je wil horen. Maar wel de meest logische. Er zal immers een maximale tijd aan zitten. Je kan niet over 1 jaar ineens de "garantie" kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door loki504 op 27-08-2017 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:35

LankHoar

Langharig tuig

loki504 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 09:58:
[...]

Maar wat verwacht je dan? Een ja dat kan. En vervolgens de deksel op je neus als blijkt dat het niet zo is? Of een nee. Maar blijkt dat het nog wel kan?

Daarom gewoon contact opnemen met het bedrijf. Die kunnen je exact vertellen wat wel en niet kan. En hoeveel het kost. Misschien niet het antwoord wat je wil horen. Maar wel de meest logische. Er zal immers een maximale tijd aan zitten. Je kan niet over 1 jaar ineens de "garantie" kopen.
Laten we GoT sluiten. Het antwoord op het gros van de vragen die er gesteld worden kunnen elders ook gevonden worden.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-09 09:26
Inderdaad, wat een rare reacties hier. Uiteraard had TS net even wat meer research kunnen doen, anderzijds heb je eenmaal mensen die wat 'afhankelijker' en 'onafhankelijker' zijn.

Alles is zelf uit te zoeken, doe desnoods een empirisch onderzoek, en sluit elk forum maar. Want fuck it, als iemand het wiel al heeft uitgevonden, hoeven we dat ook niet te delen, men zoekt het zelf maar uit. Of we houden elk forum in de lucht, om vervolgens elke vraag plat te branden.

Als TS dit niet gevraagd zou hebben, had het wellicht ook niet onder de aandacht gekomen van AliExpress shoppers.

In ieder geval lijkt het dus op de Europese wet en regelgeving (zekerheid voor consumenten) die je erbij kan kopen voor Internationale handel. Ik neem wel aan dat de verkopers eerst gescreend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien de weinige inzet van TS, de reacties die hier komen én dat dit ook in [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a besproken kan worden, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.