Hallo,
Ik ben al enkele dagen men hoofd aan het breken over een game pc samen te stellen en na veel zoeken en lezen op het forum (voor zover ik de dingen begrijp) ben ik uitgekomen op deze lijst van onderdelen graag had ik de mening van jullie die er veel meer in thuis zijn dan mij!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen!! zoals: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, FOB, COD & SC voornamelijk FPS en surfen naar Tweakers.net
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1500 of goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, alles ineens nieuw. dus ook hierover mag informatie gegeven worden: headset, toetsenbord & muis wil ik niet meer dan €200 aan uitgeven boven op de +-€1500.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb nog getwijfeld voor de MSI GeForce GTX 1080Ti te nemen maar die lijkt me echt te duur voor wat ik het zou gaan gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte maakt voor mij niet uit. Graag had ik wel een relatief stil systeem gehad dat nog betaalbaar is in energieverbruik.
ik ben benieuwd wat ik in godsnaam moet aanschaffen om PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS op ultra te kunnen draaien
Ga je overklokken?
Ik denk het niet, zoiets loopt meestal fout af bij mij
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie het lijstje eens willen bekijken en me zeggen wat ik al dan niet nog zou moeten aanpassen om een degelijk en compatibel systeem te kunnen bekomen.
Er is ook helemaal geen haast bij om dit systeem ineen te knutselen dus als jullie zeggen je kan beter nog een paar maand wachten op iets nieuw dat uitkomt zodat de prijzen zouden gaan zakken dan wacht ik nog wel even.
ik moet niet het beste of het mooiste systeem hebben kan ik ook moeilijk verwachten voor +- €1500 maar zou wel enkele jaren hier mee verder kunnen
Alvast Bedankt
Ik ben al enkele dagen men hoofd aan het breken over een game pc samen te stellen en na veel zoeken en lezen op het forum (voor zover ik de dingen begrijp) ben ik uitgekomen op deze lijst van onderdelen graag had ik de mening van jullie die er veel meer in thuis zijn dan mij!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen!! zoals: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, FOB, COD & SC voornamelijk FPS en surfen naar Tweakers.net
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1500 of goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, alles ineens nieuw. dus ook hierover mag informatie gegeven worden: headset, toetsenbord & muis wil ik niet meer dan €200 aan uitgeven boven op de +-€1500.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 300,95 | € 300,95 |
| 1 | MSI X370 Gaming Plus | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Asus ROG-STRIX-RX580-T8G-GAMING | € 399,- | € 399,- |
| 1 | WD Purple (2017) WD20PURX, 2TB | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Thermaltake Suppressor Window F51 | € 116,99 | € 116,99 |
| 1 | LG 27UD69-W Wit | € 446,49 | € 446,49 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,49 | € 19,49 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Asus DRW-24D5MT (bulk) Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Corsair RM650x Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.781,22 | |
ik heb nog getwijfeld voor de MSI GeForce GTX 1080Ti te nemen maar die lijkt me echt te duur voor wat ik het zou gaan gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte maakt voor mij niet uit. Graag had ik wel een relatief stil systeem gehad dat nog betaalbaar is in energieverbruik.
ik ben benieuwd wat ik in godsnaam moet aanschaffen om PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS op ultra te kunnen draaien
Ga je overklokken?
Ik denk het niet, zoiets loopt meestal fout af bij mij
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat jullie het lijstje eens willen bekijken en me zeggen wat ik al dan niet nog zou moeten aanpassen om een degelijk en compatibel systeem te kunnen bekomen.
Er is ook helemaal geen haast bij om dit systeem ineen te knutselen dus als jullie zeggen je kan beter nog een paar maand wachten op iets nieuw dat uitkomt zodat de prijzen zouden gaan zakken dan wacht ik nog wel even.
ik moet niet het beste of het mooiste systeem hebben kan ik ook moeilijk verwachten voor +- €1500 maar zou wel enkele jaren hier mee verder kunnen
Alvast Bedankt
[ Voor 42% gewijzigd door NickE op 27-08-2017 16:44 . Reden: Fatsoenlijk lijstje ]