Soundbar HW-J355 vervangende stroom adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpv91
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik ben op zoek naar een vervangende stroom adapter voor mijn Soundbar HW-J355.
De adapter zelf is volgens de handleiding een BN44-00799A.
handleiding

Ik heb een ander product retour gedaan en ik ben zo stom geweest om de verkeerde adapter erbij te doen.
ze zagen er bijna 1 op 1 hetzelfde uit maar uiteraard was dat niet het geval.
De originele zal ik nooit meer terug krijgen helaas dus ben ik nu op zoek naar een vervangende.

Nu schrik ik mij echt he-le-maal kapot, een vervangende adapter is niet zo maar even 10 of 20 euro, ik moet voor dit ding rond de 50 tot 90 euro betalen wil ik deze vervangen kom ik op verschillende sites tegen.
Deze soundbar heb ik voor rond de 100 euro gekocht, nu moet ik minimaal 50% betalen om deze weer werkend te krijgen, dit gaat werkelijk waar helemaal nergens over.

Kan iemand of een goedkope adapter vinden die bij deze soundbar hoort, of wellicht nog beter aangezien we allemaal tweakers zijn hier :) is er een mogelijkheid om een universele stroom adapter hier op te doen?
Ik ben voor dit laatste een beetje huiverig, ben bang dat er dan nog meer stuk gaat, heb in het verleden voor mijn laptop en modem een universele adapter gebruikt, ik neem aan dat dit ook wel zou kunnen met deze soundbar?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-10 22:50
Als ik het zo bekijk is dat toch gewoon een 230V -> 24V adapter die 2,5A kan leveren?
Op ebay en vele nederlandse winkels als allekebels of Conrad verkopen ze legio van die dingen. Je moet alleen even kijken of het "juiste" stekkertje er bij zit die op je soundbar past.