Wellicht niet het eerste topic, echter kom ik er niet uit ondanks vrij uitgebreid googlen.
Vandaag mijn nieuwe server onderdelen binnen:
Alles in elkaar gezet. Zowel de voeding voor moederbord als CPU aangesloten (dus zowel de 24 als 8 pin connectors); ondanks dat er voor de 8 pin alleen stond indien hoge load.
het DDR4 geheugen in de juiste slot gestoken. De VGA kabel (enigste video out voor dit moederbord) middels een VGA-> HDMI adapter naar mijn HDMI beeldscherm.
Stroom erop: Groen lampje brand, aanzetten: Geen beeld....
Ik heb geprobeerd met minimaal aantal kabels op te starten (alleen stroom en VGA), ondanks dat niks. Het lijkt wel of hij verder gaat want de 'computer on' lamp blijft knipperen en als ik op de aanknop klik, gaat hij binnen een paar seconden uit.
Kan het zo zijn dat de xeon niet compatibel is met de VGA? Of zijn er andere mogelijke verklaringen? Toch het ram dat niet goed is?
Wat is het minimale dat een PC nodig heeft om tot een bios te kunnen komen?
Would really love some help!
Vandaag mijn nieuwe server onderdelen binnen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1275 v6 Tray | € 381,74 | € 381,74 |
| 1 | Supermicro X11SSH-LN4F | € 240,79 | € 240,79 |
| 1 | BitFenix Shinobi Window Zwart | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR21E15D8/16 | € 169,99 | € 169,99 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 73,78 | € 73,78 |
| 1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,- | € 126,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.056,30 | |
Alles in elkaar gezet. Zowel de voeding voor moederbord als CPU aangesloten (dus zowel de 24 als 8 pin connectors); ondanks dat er voor de 8 pin alleen stond indien hoge load.
het DDR4 geheugen in de juiste slot gestoken. De VGA kabel (enigste video out voor dit moederbord) middels een VGA-> HDMI adapter naar mijn HDMI beeldscherm.
Stroom erop: Groen lampje brand, aanzetten: Geen beeld....
Ik heb geprobeerd met minimaal aantal kabels op te starten (alleen stroom en VGA), ondanks dat niks. Het lijkt wel of hij verder gaat want de 'computer on' lamp blijft knipperen en als ik op de aanknop klik, gaat hij binnen een paar seconden uit.
Kan het zo zijn dat de xeon niet compatibel is met de VGA? Of zijn er andere mogelijke verklaringen? Toch het ram dat niet goed is?
Wat is het minimale dat een PC nodig heeft om tot een bios te kunnen komen?
Would really love some help!