Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leanie
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Hallo,

Sinds een hele tijd alweer heb ik een motorola 3rd gen. Deze werkte eerst goed naar behoren, maar sinds ongeveer een maand krijg ik telkens als ik een foto probeer te maken de melding 'Intern geheugen raakt vol, verwijder foto's of andere bestanden'. Ook foto's en filmpjes kan ik niet meer via whatsapp ontvangen of versturen. Ik heb volgens instellingen nog ongeveer 800 mb ruimte intern en op het sd kaartje 58 gb (is helemaal leeg). Ik heb al een nieuw sd kaartje erin geplaatst en geformateerd als 'interne opslag' maar dit heeft geen effect. Het gekke is: apps installeren lukt wel.

Weet iemand hiervoor misschien een oplossing? Zou eeuwig dankbaar zijn!

Leanne

Beste antwoord (via rens-br op 28-08-2017 10:06)

• leanie
Dankje voor de antwoorden. Ben ermee naar de winkel terug geweest en die wisten me te vertellen dat het een probleem was van mijn intern geheugen. Inmiddels is de telefoon gereset en werkt weer volledig naar behoren!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Apps naar SD zijn zowel Android als de apps zelf over het algemeen niet zo'n groot fan van. Idealiter gebruik je de externe Sd puur voor "bulk" zoals inderdaad foto's maar ook mp3s en overige downloads

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leanie
Dankje voor je antwoord. De apps zijn dus niet het probleem, die zou ik zelfs nog kunnen installeren als ik zou willen. Het is dus puur dat ik geen foto's kan maken ondanks dat er nog opslag is op zowel mijn toestel als mijn externe sd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:36
Al eens onder instellingen gekeken naar het geheugen gebruik, dan zie je gelijk waar het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:13
Je sd kaart is nog leeg, dus je slaat je foto's nu intern op? In de app aangeven dat je ze op je sd wilt opslaan.
Blijft natuurlijk wel raar dat je de melding krijgt met nog zoveel ruimte.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• leanie
Dankje voor de antwoorden. Ben ermee naar de winkel terug geweest en die wisten me te vertellen dat het een probleem was van mijn intern geheugen. Inmiddels is de telefoon gereset en werkt weer volledig naar behoren!
Pagina: 1