Mijn PC die ik zo'n 5 jaar geleden in elkaar heb gezet is er sinds vanmiddag ineens mee gekapt. Een videokaart probleem. Nu wil ik eigenlijk zsm een nieuwe PC. Ik hoef geen super PC maar wel een die nog even mee kan.
Ik speel niet meer echt 'zware' spellen. Ik wil eigenlijk alleen goed LoL kunnen spelen en leuke series kijken.
Aangezien mijn PC het van de ene op de andere dag niet meer deed heb ik niet echt gespaard. Ben ook een student en heb niet zoveel geld. Zat zelf aan zo'n 500 of 600 euro te denken.
Wel kan ik wat dingen van mijn oude PC meenemen naar de nieuwe.
Op het moment heb ik:
-2 HHD's (groot genoeg)
-1 SSD
-12GB DDR3 (3 van 4 gb) (dus liefst een moederbord waar ddr3 op past)
-2 Goede monitoren
-Toetsenbord en Muis
Wat ik nog denk nodig te hebben:
-Moederbord (met DDR3)
-Videokaart
-Processor
-Voeding
-Kast (heb nu een cooler master HAF midi tower)
Ik heb nooit super veel verstand gehad van PC's en de laatste keer dat ik mij hierin verdiept heb was zo'n 5-6 jaar geleden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een prima PC in elkaar te zetten die niet te prijzig wordt. Het enige dat ik eigenlijk belangrijk vind is: Hij moet Lol kunnen draaien met lekker wat FPS (minimaal 100), en dan het liefst niet op de laagste settings. Ook wil ik bijvoorbeeld een film willen kijken van een paar GB zonder dat hij daar moeite mee heeft.
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben. Alvast bedankt en een fijne middag!
Stijn
Ik speel niet meer echt 'zware' spellen. Ik wil eigenlijk alleen goed LoL kunnen spelen en leuke series kijken.
Aangezien mijn PC het van de ene op de andere dag niet meer deed heb ik niet echt gespaard. Ben ook een student en heb niet zoveel geld. Zat zelf aan zo'n 500 of 600 euro te denken.
Wel kan ik wat dingen van mijn oude PC meenemen naar de nieuwe.
Op het moment heb ik:
-2 HHD's (groot genoeg)
-1 SSD
-12GB DDR3 (3 van 4 gb) (dus liefst een moederbord waar ddr3 op past)
-2 Goede monitoren
-Toetsenbord en Muis
Wat ik nog denk nodig te hebben:
-Moederbord (met DDR3)
-Videokaart
-Processor
-Voeding
-Kast (heb nu een cooler master HAF midi tower)
Ik heb nooit super veel verstand gehad van PC's en de laatste keer dat ik mij hierin verdiept heb was zo'n 5-6 jaar geleden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen een prima PC in elkaar te zetten die niet te prijzig wordt. Het enige dat ik eigenlijk belangrijk vind is: Hij moet Lol kunnen draaien met lekker wat FPS (minimaal 100), en dan het liefst niet op de laagste settings. Ook wil ik bijvoorbeeld een film willen kijken van een paar GB zonder dat hij daar moeite mee heeft.
Ik hoop jullie voldoende geinformeerd te hebben. Alvast bedankt en een fijne middag!
Stijn