Oh noes, mijn G400S is dood! Daarom moet er dus een vervanger komen. Ik had de Roccat kone XTD besteld want ik zag dat die een kuiltje heeft voor de duim en dat de rechterkant een beetje naar buiten toe overhangt. Die leek mij daarom zeer geschikt maar wat een onding is dat zeg. Die zijdezachte coating voelt prettig maar geeft geen enkele grip. Ik til mijn muis tijdens het gamen vaak op om 'm weer dichter naar me toe te halen en dat gaat met de Roccat dus niet. Dat ding valt steeds weer uit m'n vingers. Daar had ik met de G400S totaal geen last van. Wat ook rete irritant is de dubbele muisklik. Als je het muiswieltje iets te ver of te hard indrukt is er een tweede klik. En dat doe ik dus constant.
Maar goed, ik houd dus de muis met mijn duim en pink vast en til het ding vaak op tijdens het gamen. Ik zoek dus een muis met een goede grip waarmee ik dat ook kan doen. Als iemand een suggestie heeft hoor ik het graag.
Maar goed, ik houd dus de muis met mijn duim en pink vast en til het ding vaak op tijdens het gamen. Ik zoek dus een muis met een goede grip waarmee ik dat ook kan doen. Als iemand een suggestie heeft hoor ik het graag.