Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ja , was ik nog vergeten te vertelln. Hij gaat gebruikt worden voor office aplicaties en voor LAN shoot em ups (Quake I , Half-life)
of koop de voodoo3 3000 pci
JAWEL DIE KOMT ERAAN!
JAWEL DIE KOMT ERAAN!
Verwijderd
Ach,
er komt ook een GeFarce
aan in PCI smaak.
En vergeet de komende Voodoo4 en 5 niet. Die zijn ook in PCI te verwachten.
Die V32K in PCI is helemaal niet slecht. Goed, 16-bits kleuren (in 3d) is soms niet zo mooi, maar het is een goedkoop kaartje dat de job lekker doet. De voordelen van de 3k tegenover de 2k weet ik niet precies.
er komt ook een GeFarce
En vergeet de komende Voodoo4 en 5 niet. Die zijn ook in PCI te verwachten.
Die V32K in PCI is helemaal niet slecht. Goed, 16-bits kleuren (in 3d) is soms niet zo mooi, maar het is een goedkoop kaartje dat de job lekker doet. De voordelen van de 3k tegenover de 2k weet ik niet precies.
Kzat zelf ook te denken aan een voodoo. Zit er nog veel (3D snelheid) verschil tussen de V32k en de V2 / Vbanshee?
Als het alleen half-life is zou ik een voodoo 2 nemen tenzij je een 17" monitor of groter hebt, dan moet je de V3 nemen.
kep een 17"
en de banshee ?
en de banshee ?
Volgens mij is de v3-2k sneller, dan de voodoo2 (een voodoo2 in sli is ongeveer vergelijkbaar met een v3-2k). Maar een v3-2k kan je makkelijk overclocken tot een v3-3k, die dan absoluut sneller is dan welke voodoo2 kaart ook.
OK thanx allemaal
Pagina: 1