Ik heb vandaag mijn pc terug naar fabrieksinstellingen gezet maar nu zegt hij dit: het land waar je woont toetsenbord taal en tijd druk ik op volgende en zegt hij: er is een probleem waardoor we uw pc niet gebruiksklaar kunnen maken, maar wij denken dat het helpt als uw een update installeert.
De update downloaden;
1. Controleer of uw pc aan netstroom is aangesloten ja dat is ie
2. Als deze pc WiFi gebruikt Gebruikt hij niet
3. Als deze pc geen WiFi gebruikt. maakt verbinding met een bedraad netwerk kabel en selecteer volgende. Mijn pc is verbonden met een kabel
4. Wanneer u verbinding met het netwerk hebt, selecteer volgende hierna wordt de update geïnstaleerd . Ik druk op volgende staat er even geduld, start hij opnieuw op, dan kun je alles weer opnieuw doen kan iemand hierbij helpen
De update downloaden;
1. Controleer of uw pc aan netstroom is aangesloten ja dat is ie
2. Als deze pc WiFi gebruikt Gebruikt hij niet
3. Als deze pc geen WiFi gebruikt. maakt verbinding met een bedraad netwerk kabel en selecteer volgende. Mijn pc is verbonden met een kabel
4. Wanneer u verbinding met het netwerk hebt, selecteer volgende hierna wordt de update geïnstaleerd . Ik druk op volgende staat er even geduld, start hij opnieuw op, dan kun je alles weer opnieuw doen kan iemand hierbij helpen