Toon posts:

Logitech cordless optical probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas eeen logitech cordless optical gekocht en al meer batterijen opgemaakt als een vrijgezelle nymfomaan met een dubbele vibrator.
Het is echt niet normaal...
Ik koop een pakje der beste batterijen en binnen 3 a 4 dagen is het einde verhaal..
Ik krijg dan het befaamde icoontje van logitech te zien en als ik erop klik zegt ie battery level is critical.
Zou niet zo moeten denk ik..
Heb trouwens wel gezien dat de muis op een lichtere ondergrond minder hard brand (lampje) ik heb een zwarte gelpad...

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
Beter neem je een lichtere muosepad hoewel die gelpad's wel eerrug relaxed zijn. Dat wordt ook aanbevolen door logitech zelf. Verder koop rechargables, twee setjes en dan kan je steeds wisselen, makkelijk zat

tampert, kriminalpolizei

Verwijderd

Klopt,
heb ik ook in de PCZone BeNeLux gelezen,
beter een lichte ondergrond gebruiken...
ik heb zelf geen cordless,
dus batterijen heb ik geen last van,
van draadje trouwens ook niet ... :)

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Op zondag 08 juli 2001 20:44 schreef Evilernie het volgende:
Beter neem je een lichtere muosepad hoewel die gelpad's wel eerrug relaxed zijn. Dat wordt ook aanbevolen door logitech zelf. Verder koop rechargables, twee setjes en dan kan je steeds wisselen, makkelijk zat
Grappig dat je erover begint, ik heb thuis een logitech optical(niet draadloos), met een Zwarte gelpad, maar daar doet die muis van mij het niet op, te glinsterend ofzo...

raar he?

maareh ff back on topic... ik zou dan toch maar die muis van je inruilen voor een vibrator :)

Verwijderd

Gebruik een dof witte muismat of A4'tje.

- Dof: Betere verbinding
- Wit: Minder verbruik van de batterijen.

Ik gebruik zelf een wit A4'tje

Verwijderd

Het is vreselijk ja, batterijen van dat ding zijn zó leeg! Een vriend van me had er ook een. Na 2 weken was ie stuk, en had ie al 4 keer batterijen gewisseld! Toen ze vroegen of hij een nieuwe wou, nam ie een explorer optical van M$ en die doet het perfect.

De sleep mode van die logitech is ook best wel irritant. :'(

Verwijderd

Ik ben nu met mijn 5 set bezig sinds 5 maanden. Dus dat valt wel mee. Ik gebruik ook nog eens een zwarte ondergrond.

Wat ik wel heb is dat mijn batterijen ontploffen!!!
Dat is nu 3 keer gebeurt. Telkens als ik negeer dat de batterijen leeg zijn en tot het uiterste doorga. Je krijgt een klap alsof je kortsluiting maakt. Snel de batterijen eruit en dan blijkt er eentje opengeklapt te zijn. Je schrikt je dus het laplazerus! Muis werkt gewoon door overigens.

Ik merk wel als ik een spel speel met de muis de batterijen met een noodgang leegraken. Spellen speel ik ook niet zoveel alhoewel de laatste weken wat meer en dat kan ik merken ook.

Trouwens ik heb ook nog een bibberend handje als ik in IE een link aanwijs. En ik heb hem op PS/2 aangesloten want onder USB met die VIA drivers is echt bagger.
...opgemaakt als een vrijgezelle nymfomaan met een dubbele vibrator....
Kan ik hem ruilen tegen die muis?!?!

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 22:46 schreef okidokie het volgende:
Ik ben nu met mijn 5 set bezig sinds 5 maanden. Dus dat valt wel mee. Ik gebruik ook nog eens een zwarte ondergrond.

Wat ik wel heb is dat mijn batterijen ontploffen!!!
Dat is nu 3 keer gebeurt. Telkens als ik negeer dat de batterijen leeg zijn en tot het uiterste doorga. Je krijgt een klap alsof je kortsluiting maakt. Snel de batterijen eruit en dan blijkt er eentje opengeklapt te zijn. Je schrikt je dus het laplazerus! Muis werkt gewoon door overigens.

Ik merk wel als ik een spel speel met de muis de batterijen met een noodgang leegraken. Spellen speel ik ook niet zoveel alhoewel de laatste weken wat meer en dat kan ik merken ook.

Trouwens ik heb ook nog een bibberend handje als ik in IE een link aanwijs. En ik heb hem op PS/2 aangesloten want onder USB met die VIA drivers is echt bagger.
[..]

Kan ik hem ruilen tegen die muis?!?!
Dat kan nooit man!.. dan moet je echt met de muis terug!!!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 08:08

JointFillah

Techno Addict

Op zondag 08 juli 2001 23:01 schreef [STG]Negotiator het volgende:

[..]

Dat kan nooit man!.. dan moet je echt met de muis terug!!!
Nou te lang ontladen van batterijen kan hele 'grappige' effecten hebben jah :P
Gewoon optijd de batterijen verwisselen anders hebje zometeen al die zooi uit een batterij in je muis drijven...is niet gezond :D

~* Peace, Love & XTC *~

Verwijderd

De batterijen klappen dus echt.

Tot nu toe 2 waar echt de bodem een millimeter of 2-3 naar buiten is geschoten en eentje die gewoon open sprong aan de onderkant. Klepje eraf, muis in de hand houden en een flinke zwaai en de batterijen zijn eruit. Vaag sissen ze dan nog even alsof ze koken. Ik heb wel een uniek exemplaar geloof ik.... :)

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Ja wat wil je nou draadloos en optische :?

Tuurlijk vreet dat stroom :) :)

Ben ik nou zo slim of jij zo dom...... :) :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 10 juli 2001 13:19 schreef dhm00 het volgende:
Ja wat wil je nou draadloos en optische :?

Tuurlijk vreet dat stroom :) :)

Ben ik nou zo slim of jij zo dom...... :) :?
Jij bent vooral onwetend (dat is wat louis van Gaal overigens ook onder dom vat, zeker als je je ermee bemoeit :+). Maar volgens logitch zouden de batterijen drie maanden (jawel, maanden!) mee moeten gaan, en niet drie/vier dagen.

Ik ben net overgestapt van een donker bureau, naar een cewl muismat/notitieblokachtig iets van me werk, da's wel cewl. Lichpaars/geel en wit en inderdaad, het lampje brand minder heftig! Mijn goeie batterijen deden er 5/6 weken om op te gaan en hele goeikope waren in twee weken op |:(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

heb van een kennis gehoord dat er een 386 cpu in die muis zit, tuurlijk zuigen die zo'n nicad staaf zo leeg!

P.S. Kun je niet zo'n vibrator parallel aan je muis schakelen zodat hij op die batterijen kan werken?? ;)

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Je kan jezelf DOM noemen :)

Maar ik hou het bij een draadje die gaat nooit op en daar heb je ook geen storing op :)

Een PC is een PC en hoef geen afstandbediening te worden anders werd hij wel een TV genoemd... :)

Verwijderd

ik heb ook zo'n muis :) Maar ik bewaar hem altijd op een witte ondergrond (papiertje ofzo)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Op dinsdag 10 juli 2001 13:26 schreef dhm00 het volgende:

Een PC is een PC en hoef geen afstandbediening te worden anders werd hij wel een TV genoemd... :)
Je hebt werkelijk geen idee hoe waar dit zal blijken te zijn...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Doe gemiddeld 3 weken met een compleet opgeladen setje NiMH batts van 1300mAh
Zwart/witte muismat (Felix)
Gemiddelde 2 uur surfen en 3 uue gamen per dag.

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Op dinsdag 10 juli 2001 13:26 schreef dhm00 het volgende:
Je kan jezelf DOM noemen :)

Maar ik hou het bij een draadje die gaat nooit op en daar heb je ook geen storing op :)

Ohh dan heb ik dus geen pc maar 2 tv`s :+

Verwijderd

Ik heb vandaag een wireless optical gekocht en hoop dat mijn bat. een beetje lang meegaan!! Ik heb een lichte muismat, dus dat zal in iedergeval wel schelen!!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
huh heb hem nu al een maand maar geen probleem met batterijen trouwens wel verontrust naar dat ding gekeken want ww2 op me muismat hoeft nou ook niet (knallen??) wel lollig is die beste manier om erachter te komen dat je te lang achter je scherm hebt gezeten of een goeie RSI bescherming als je te lang doorgaat knalt het ding uit elkaar :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Vaag allemaal dit, dit is de eerste berg negatieve reacties op de cordless optical die ik gelezen heb, en ik heb er aardig wat gezien... Hmz, toch maar es kijken wat Microsoft gaat doen, wanneer komt zijn c/o eigenlijk?

.... Ik weet het ook niet

Pagina: 1