Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en streamen, lichte video bewerking (editten van streams naar compilations) De games die ik speel kunnen af en toe zwaar zijn zoals PUBG en Natural Seelction 2. Planetside 2 is ook eentje die ik graag speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 of 2200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G403 muis qck muispad en hyperx cloud II
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik iedergaval naar een 1080 wil, of minimaal een 1070 gtx kaart. Ga liever voor een i7 dan een I5.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet een monitoor en toetsenboord inclusief bij, en zou graag alles bij een webshop willen bestellen om het daar dan ook te laten assembleren.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het kiezen voor een nieuwe PC omdat ik nu vanaf een laptop game.
Gamen en streamen, lichte video bewerking (editten van streams naar compilations) De games die ik speel kunnen af en toe zwaar zijn zoals PUBG en Natural Seelction 2. Planetside 2 is ook eentje die ik graag speel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 of 2200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech G403 muis qck muispad en hyperx cloud II
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik iedergaval naar een 1080 wil, of minimaal een 1070 gtx kaart. Ga liever voor een i7 dan een I5.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moet een monitoor en toetsenboord inclusief bij, en zou graag alles bij een webshop willen bestellen om het daar dan ook te laten assembleren.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Hulp bij het kiezen voor een nieuwe PC omdat ik nu vanaf een laptop game.
[ Voor 6% gewijzigd door Wolfje501 op 25-08-2017 13:26 ]