Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-08 20:02
Als ik zoek in de pricewatch naar moederborden met multi-color leds (rgb) van msi, dan staat dit moederbord (MSI Z270 GAMING PRO) daar ook tussen, maar ik kan nergens een bevestiging vinden en denk dan ook dat dit een fout is. Kan iemand dit misschien verduidelijken?
(Ik kan heel veel terugvinden over de GAMING PRO CARBON die wel rgb heeft, maar hier gaat het over de non-carbon versie.)

Alvast bedankt.

MSI Z270 Gaming Pro: https://tweakers.net/pric.../msi-z270-gaming-pro.html

[ Voor 13% gewijzigd door MattiVM op 25-08-2017 12:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ja het bord heeft het. Staat gewoon op de website van msi zelf inclusief een illustratie van hoe het eruit ziet. :p

Volgende keer iets beter zoeken. ;)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
Kan je misschien een linkje geven, want ik heb op de site zitten zoeken en zoeken, maar kan namelijk niets vinden.
Als ik op de site van msi filter op z270 moederborden, met mystic light, dan staat deze er namelijk niet tussen.

[ Voor 33% gewijzigd door MattiVM op 25-08-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:58

InFamous

excommunicado

https://www.msi.com/Mothe...ml#productFeature-section

Als je nou in de PW naar specificaties gaat en dan naar onderen scrollt en op productinformatie klikt kom je direct op de website van MSI uit.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
InFamous schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:36:
https://www.msi.com/Mothe...ml#productFeature-section

Als je nou in de PW naar specificaties gaat en dan naar onderen scrollt en op productinformatie klikt kom je direct op de website van MSI uit.
Misschien was mijn vorig antwoord niet goed. Ik kan hem namelijk wel vinden op de site, maar niet onder de categorie die Mystic Light ondersteunen of hebben.
Als ik enkel filter op z270 moederborden, dan staat er zowel de Gaming Pro als de Gaming Pro Carbon. Bij de Carbon staat een mystic light rgb logo en bij de non-carbon niet. Er staats zelfs niet "RED LED" of "LED" zoals er bij sommige anderen wel staat.

Wat MSI zegt: "Please refer to MSI website. Find your product on MSI page, if the board supports RGB LED, it should have a RGB symbol besides the photo of the motherboard."
De MSI Z270 Gaming Pro heeft geen RGB (mystic light) op zijn afbeelding. Hij kan wel rgb led strips aanvoeren, maar heeft zelf geen RGB LED's.

[ Voor 18% gewijzigd door MattiVM op 25-08-2017 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattiVM
De fout is verbetert op de productpagina van de MSI Z270 Gaming Pro. Hij heeft nu geen multi-color LED's meer.
Pagina: 1