Hallo, ik zou graag meer verdieping vinden in het programmeren in de taal C#. Op dit moment kan ik al een redelijk programmaatje maken en ben ook in mijn vrije tijd bezig met het werken aan een spel. Echter zou ik later graag gaan studeren voor een Applicatie Ontwikkelaar / Software Developer in de taal C#. Maar doordat ik geen ervaring heb met de software benodigdheden van een bedrijf heb ik het gevoel dat ik niet verder kan groeien met mijn kennis op het gebied dat ik later wil gaan studeren.
Ik heb geprobeerd om als freelancer aan de slag te gaan, echter vind ik het daarbij erg lastig om een taak te vinden dat met het maken van software te maken heeft. Het meeste is (naar wat ik heb gemerkt) het bouwen van websites en het maken van grafische ontwerpen. En hoewel ik dit ook leuk vind om te doen in mijn vrije tijd, heb ik het gevoel dat ik dit later niet wil doen als baan. En vandaar mijn vraag, weten jullie een plek waarop ik wel in deze sector verder kan.
Ik zou ook graag duidelijk maken dat ik niet betaald werk zoek, (als dit kan zou het natuurlijk niet gek zijn
) mijn zoektocht gaat namelijk naar het uitbreiden van kennis en indien mogelijk het uitbreiden van mijn CV.
Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen.
Met vriendelijke groeten, Quinten (een 15 jarige (zelf geleerde) C# "programmeur")
Ik heb geprobeerd om als freelancer aan de slag te gaan, echter vind ik het daarbij erg lastig om een taak te vinden dat met het maken van software te maken heeft. Het meeste is (naar wat ik heb gemerkt) het bouwen van websites en het maken van grafische ontwerpen. En hoewel ik dit ook leuk vind om te doen in mijn vrije tijd, heb ik het gevoel dat ik dit later niet wil doen als baan. En vandaar mijn vraag, weten jullie een plek waarop ik wel in deze sector verder kan.
Ik zou ook graag duidelijk maken dat ik niet betaald werk zoek, (als dit kan zou het natuurlijk niet gek zijn
Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen.
Met vriendelijke groeten, Quinten (een 15 jarige (zelf geleerde) C# "programmeur")