Toon posts:

voodoo 1 + 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan het enige nut hebben om een voodoo 1 / 2 naast een voodoo 3 te plaatsen of maak het geen fuck uit? (AUB geen opmerkingen van 'voodoo 3 kan niet slechter')

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-05 20:18
Dit heeft totaal geen zin...voodoo 3 is sneller zover die snel is dan :) en een voodoo 2 ernaast is alleen geld verspilling(voodoo 3 ook ;)) daarintegen werken 2voodoo 2's wel (SLI) maar 1 voodoo 1 en voodoo 2 werkt ook niet.
nuf said ?

Paradigm: Shift happens.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:30

winnie

de poes...

Als je tussen de antivoodoo opmerkingen doorlesst, probeert hij te zeggen dat een voodoo1 gebruiken ipv de 3d kracht van een voodoo3, je de beste van de twee niet gebruikt. En dat zelfde geldt voor de combi voodoo2 en voodoo3. Bovendien kan je de voodoo2 niet in sli met de voodoo3 hebben. Kortom: de voodoo3 is op 3d gebied krachtiger dan de voodoo1/2 en je moet dus ook niet één van die twee met een voodoo3 combineren

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
bleh bleh bleh

ooit van GLIDESWITCH gehoord?

met dat proggie kun je zo tussen Voodoo 1, Voodoo2 en Voodoo3 kaarten wisselen

makkie
dus als je hebt
voodoo3 en voodoo2 sli dan Glideswitch doet glide starten met JOU GEKOZEN KAART(EN)

dus voodoo2 en voodoo1 kan wel samen
ook met voodoo3
no prob

"Choose life... no way!!! I choose Microsoft, so I chose BSOD!!!"

• Jag
  • Laatst online: 20:24

Jag

Heel leuk hoor dat Glideswitch proggie, maar wat heb je er in godsnaam aan in dit geval???
De voodoo3 is meer dan twee keer zo snel (ligt er natuurlijk aan welke Voodoo3 je hebt) als een Voodoo2. Dus die Voodoo1 moet je al helemaal vergeten, die hoort nu in het museum thuis!
Een voodoo2 gebruiken ipv de voodoo3 is ongeveer net zo slim als je processor terugklokken.
Hinke

• winnie

winnie

de poes...

Dat zeg ik: Gamma.

• Aprazeth
  • Laatst online: 18-12-2020
omdat er spelletjes zijn die de Voodoo3 niet slikken
daarom

• winnie

winnie

de poes...

Ben ik wel nieuwsgierig naar welke spelletjes dit zijn.

Verwijderd

Een voodoo3 is volgens mij niks meer dan een 2xVoodoo2 met SLI, en ik ben geen 1 spel tegengekomen die het niet doet met mijn Voodoo3...
Pagina: 1