Momenteel hebben wij een standaard KPN router staan en gebruiken hiervan ook de Wifi. In de woonkamer gaat dat prima maar op de eerste verdieping (houten vloer) is de verbinding al een stuk minder. Op zolder en in de achtertuin is de verbinding zo slecht dat je er weinig tot niks meer kunt.
Ik zoek een?
Access Point ter vervanging van de wifi van de KPN modem. Mijn internet thuis is max 80 Mbit dus het hoeft geen 1300 Mbit te zijn
Opties die fijn zouden zijn
- Gast wifi
- Liefst 2,4 en 5 ghz
- Groot bereik zodat ik in de achtertuin (rechtstreeks 20 meter) en op zolder vol bereik heb.
Wat is je budget?
100-125 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst geen mega groot ding. Een beetje leuk design is een pre.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt gebruikt in de woonkamer en het doel is om in de tuin en op zolder een goede verbinding te hebben.
Nu heb ik verschillende AP's gevonden maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.
Tp-link AP 500
pricewatch: TP-Link AC1900 Draadloos Gigabit Access Point AP500
Deze lijkt aan alles te voldoen echter vind ik het maar een lelijk ding.
Ubiquiti UniFi AP AC LR (Of Lite of Pro)
pricewatch: Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)
Lees hier goede dingen over maar vraag mij af hoe goed het bereik is en of deze ook gast wifi heeft.
Verder heb ik nog verschillende Netgear AP's gezien echter vind ik deze echt te lelijk.
Ik zoek een?
Access Point ter vervanging van de wifi van de KPN modem. Mijn internet thuis is max 80 Mbit dus het hoeft geen 1300 Mbit te zijn
Opties die fijn zouden zijn
- Gast wifi
- Liefst 2,4 en 5 ghz
- Groot bereik zodat ik in de achtertuin (rechtstreeks 20 meter) en op zolder vol bereik heb.
Wat is je budget?
100-125 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst geen mega groot ding. Een beetje leuk design is een pre.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wordt gebruikt in de woonkamer en het doel is om in de tuin en op zolder een goede verbinding te hebben.
Nu heb ik verschillende AP's gevonden maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer.
Tp-link AP 500
pricewatch: TP-Link AC1900 Draadloos Gigabit Access Point AP500
Deze lijkt aan alles te voldoen echter vind ik het maar een lelijk ding.
Ubiquiti UniFi AP AC LR (Of Lite of Pro)
pricewatch: Ubiquiti UniFi AP AC LR (1-Pack)
Lees hier goede dingen over maar vraag mij af hoe goed het bereik is en of deze ook gast wifi heeft.
Verder heb ik nog verschillende Netgear AP's gezien echter vind ik deze echt te lelijk.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82