USB stick getoond als 10 losse sticks

Pagina: 1
Acties:

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
The image says it all...

Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/7py9jvgi1/Clipboard-1.png

Het is een wat oudere USB-stick, 4GB in omvang.

Als ik deze in een USB-poort druk, roept Windows vrolijk dat ik de trotse eigenaar ben geworden van maar liefst 12 sticks...

Eén stick is de echte, de rest 'zogenaamde' partities op de stick - maar dan wel van 0MB.

Opnieuw formatteren (low level, etc...) of desnoods via Parted Magic (Linux) de stick opnieuw indelen, maakt niet uit.

Er staat geen (belangrijke) data op... het is puur een overdrachtsmedium voor 'even snel' een groot bestand van A ) naar B ) brengen, dus hoe kan ik van deze 10 sticks weer 1 stick maken?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:01

Sebazzz

3dp

Kan je een screenshot maken van Disk Management?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En gewoon via de dskmanagement handmatig die partities verwijderen of geen drive letter meer toewijzen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:54:
En gewoon via de dskmanagement handmatig die partities verwijderen of geen drive letter meer toewijzen?
Zal ik eens proberen;

Via DiskManagement had ik al de boel geformatteerd / partities samengetrokken / drive-letter toegewezen.

Maar de eerst volgende keer dat je de stick weer in een poort steekt, dupliceert het kreng zich...

Verder geen groot issue... alleen onhandig dat je 12 sticks on a row hebt in je Explorer.

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-12-2025
En we mogen zelf raden naar onder welk OS dit zich voordoet, welke PC je hebt (hardware), hoe oud die is en welke USB-stick het betreft?

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
@Renault: Zoals de OP al zegt: "The image says it all".
  • Schijfletters => Dos of Windows.
  • USB Stick => Geen Dos
  • Overdreven grafiek => Windows 8 of 10
  • USB Stick icoon => AData stick
  • Tekst => 4GB
Maar doet het er wat toe? Heb je een idee wat er gebeurt als het wel X is en zeker niet Y?

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-12-2025

RoamingZombie

Watching the sheeple...

Vagisch, maar als sticks dat bij mij gaan doen gaan ze richting prullebak. Ik vertrouw ze dan niet meer en het is toch 'maar' 4gig.

Ninety percent of everything is crap.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Probeer het anders eens met diskpart

Cloud ☁️

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2025

KDL

HKLM_ schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:54:
Probeer het anders eens met diskpart
Yes

Alle delen verwijderen en opnieuw instellen als 1, dan sluiten en formatteren.

[ Voor 21% gewijzigd door KDL op 26-08-2017 13:24 ]

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025
Kan zijn dat de stick defect is,
maar kan ook dat waar je hem indrukt(controller), om welke reden ook niet met de stick kan omgaan.
Dus probeer op verschillende pc's. de mbr te wissen, en dan formatteren.

Met hd's heb ik dit met een externe behuizing, 1 hd werkt goed, en andere merk model daar zie ik 4 of 5 partities, en het ligt an het model hd.

• FastFred
  • Laatst online: 30-12-2025
Als USB-sticks zulke kuren gaan vertonen vertrouw ik ze niet meer. Weg met dat ding!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:30
(jarig!)
FastFred schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:16:
Als USB-sticks zulke kuren gaan vertonen vertrouw ik ze niet meer. Weg met dat ding!
Precies dit.
Voor 2 tientjes krijg je een 64GB stick, misschien zelfs minder als je goed zoekt.
USB sticks kunnen ook kapot gaan, wellicht is dit een teken dat het bijna zover is en ik denk dat je niet wilt meemaken dat je je data verliest.

In vino veritas, in aqua sanitas

Pagina: 1