Wijziging User Review - alecs Fordius

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:35
Heb een RMA aangevraagd via Megekko wat goedgekeurd is.

Mag verwijderd worden. Jammer dat de kaart niet werkte en ik nu de probleem moet oplossen, maar goed.
Ik post wel een aanvulling zodra het allemaal achter de rug is met wat er nog gebeurd is via megekko enz.

[ Voor 73% gewijzigd door Fordius op 26-08-2017 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over welke V&A feedback gaat dit precies? Heb je een linkje naar de review?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 20:35
gallery: alecs

Ik wil graag mijn review aanpassen ( mijn kaart is nu 2 weken bij Megekko.
Mensen spreken hem aan op mijn review, maar dan gaat deze meneer leugens verspreiden.

Hij zei tegen hun dat ik 2 weken later kwam met defect aanmelden en dat ik hem in een mining rig had die ik verkocht had. Tweakers admins kunnen zo nakijken dat ik nooit , maar dan ook nooit een mining rig verkocht heb zoals beste meneer aangeeft. Ook de datums van aangeven van defect dat ie niet 2 weken, maar gewoon een uur erna is dat ik hem een review gaf ( DVI & HDMI 60HZ werken gewoon daarom geen probleem echter Displayport vanaf 144hz is het probleem is ook aangegeven bij RMA bij megekko )

Ik wil graag mijn sterren wijzigen, omdat deze meneer geen zuivere koek is.
In zijn advertentie stond dat het van hem was dat ie ook in htpc gebruikt heeft, maar in de bericht nadat ik aangaf het een defect is zei die dat ie nooit gebruikt heeft. Mijn kaart is nu bij RMA bij leverancier en ik ben benieuwd of ik de kaart terug krijg of dat de kaart straks ergens raars vandaan is gehaald is nog beetje spannend.

Maar graag wil ik mijn review aanpassen ook de sterren :

Hallo,

Helemaal toppie.
Ik zou als het pakketje binnen is een review achterlaten.
Had u de factuur er ook bij gedaan?

Mvg,

Fordius
zaterdag 19 augustus 2017 18:47
alecs
Ja is goed factuur zit los erbij :)
woensdag 23 augustus 2017 06:32
Fordius
Hallo,

Hoorde dat kaart binnen is.
Vandaag ben ik terug thuis als ik vandaag kan testen krijgt u vandaag nog een review anders word dat morgen.

Iig erg bedankt voor de goede service.

Mvg,

Fordius
woensdag 23 augustus 2017 07:35
alecs
Topieee
donderdag 24 augustus 2017 21:00
Fordius
Hallo,

Review geplaatst, maar bij je advertentie stond dat ie paar maanden gebruikt was.
Echter op factuur staat datum 9-8-2017 ??

Mvg,

Fordius
donderdag 24 augustus 2017 22:01
alecs
Ja ander wil niemand hem hebben zeggem ze ga terug naar de winkel snap je maar winkel nam hem niet terug :)
donderdag 24 augustus 2017 22:22
Fordius
Hallo,

Nu ik probeer te gamen met de kaart.
Krijg ik hele tijd zwarte scherm en crashed ie. En wilt ie hele tijd van poort veranderen van DP naar HDMI terwijl alleen DP is aangesloten. Wat is daar het probleem van in windows zelf werkt ie wel gewoon goed. Kan dus helemaal niet gamen ook niet simpele games :S

Mvg,

Fordius
donderdag 24 augustus 2017 22:27
alecs
Kaart is nieuw heb je wel de driver gedownload
donderdag 24 augustus 2017 22:30
Fordius
Hallo,

Jah drivers zijn geinstalleerd.
Wou even testen met Counter strike en Diablo 3 en BF1.
Maar elke keer als ik menu probeer te wijzigen of iets word het even zwart dan komt het terug.
Daarna kun je wat doen, maar soms loopt ie ook vast enz.

Ik ga even helemaal compleet uninstall de drivers en even opnieuw installeren.
Laaat het je zo weten. Met windows alleen heeft ie geen enkele probleem :(

Mvg,

Fordius
donderdag 24 augustus 2017 22:32
alecs
En welk spel speel je met welke settings?

---

AANVULLING RMA AANVRAAG :

Retournr Aangemaakt Gewijzigd Product Status
R******* 25-08-2017 28-08-2017 XFX RX GTS Black Edition 8GB OC 199396 Je product is opgestuurd naar de leverancier

-----

23e kon ik de kaart niet zelf aannemen, maar heb ik express naar mijn ouders hun huis gestuurd, omdat ik betreffende dag in ziekenhuis lag met operatie ( ook dit kan ik aantonen met bewijs ) dus kaart is 23e niet gebruikt.

-----

UPDATE 19-09-2017

Beste ****,

Bedankt voor je reactie.
Bij het afwerken van je retour komen wij tegen dat de factuur op een andere naam staat als de retouraanvraag.
Kan je ons aangeven wat hier de reden van is? Heb je het product 2de hands overgenomen of is hier een andere reden voor ?

We vernemen graag je reactie.

Met vriendelijke groet,
Megekko Webshop-team

Hopelijk gaat dit geen probleem veroorzaken verder.

[ Voor 5% gewijzigd door Fordius op 19-09-2017 22:54 ]

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.