Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze computer voornamelijk gebruiken om op te gamen, ook zal ik hier redelijk wat op gaan programmeren.
De games kunnen verschillen maar ik wil graag de huidige "norm" qua games aankunnen.
Om te programmeren gebruik ik voornamelijk Visual Studio (2017), wat na mijn beleving niet het makkelijkste programma is om te runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal € 1700, dit is inclusief assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op dit moment heb ik het volgende in elkaar gezet na wat rond kijken en informatie verzameling:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er is niet echts iets waarvan ik zeg dat ik dat echt moet, acceptable energieverbruik en zo stil mogelijk is altijd fijn maar geen must.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik in ieder geval niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om de build die ik op dit moment voor ogen heb te verbeteren (bijv: goedkoper en simpelweg beter). Natuurlijk moet het wel in mijn budget passen maar dat is een given.
Verder heb ik op dit moment de prijzen aangepast naar die van de winkel alternate, iemand heeft deze aanbevolen aan mij en ook zetten hun de computer voor mij in elkaar voor €75,- en is het op te halen in een haalbare afstand (1 uur, ik zit in de buurt van Den Bosch), maar als iemand een beter/goedkoper alternatief weet zou ik het waarderen (ik weet niet of dit van toepassing is op dit board).
Ik ga deze computer voornamelijk gebruiken om op te gamen, ook zal ik hier redelijk wat op gaan programmeren.
De games kunnen verschillen maar ik wil graag de huidige "norm" qua games aankunnen.
Om te programmeren gebruik ik voornamelijk Visual Studio (2017), wat na mijn beleving niet het makkelijkste programma is om te runnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal € 1700, dit is inclusief assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op dit moment heb ik het volgende in elkaar gezet na wat rond kijken en informatie verzameling:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed Wraith Spire koeler | € 185,- | € 185,- |
1 | MSI B350 Tomahawk Arctic | € 119,- | € 119,- |
1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 699,- | € 699,- |
1 | Sharkoon VG4-W Zwart | € 37,99 | € 37,99 |
1 | Iiyama G-Master GE2488HS-B2 Zwart | € 159,- | € 159,- |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 24,99 | € 24,99 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 147,90 | € 147,90 |
1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 96,90- | € 96,90- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.618,68 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er is niet echts iets waarvan ik zeg dat ik dat echt moet, acceptable energieverbruik en zo stil mogelijk is altijd fijn maar geen must.
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik in ieder geval niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om de build die ik op dit moment voor ogen heb te verbeteren (bijv: goedkoper en simpelweg beter). Natuurlijk moet het wel in mijn budget passen maar dat is een given.
Verder heb ik op dit moment de prijzen aangepast naar die van de winkel alternate, iemand heeft deze aanbevolen aan mij en ook zetten hun de computer voor mij in elkaar voor €75,- en is het op te halen in een haalbare afstand (1 uur, ik zit in de buurt van Den Bosch), maar als iemand een beter/goedkoper alternatief weet zou ik het waarderen (ik weet niet of dit van toepassing is op dit board).
[ Voor 5% gewijzigd door wasliebob op 25-08-2017 13:11 . Reden: Verwijderen onnodige deel van template ]