Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BJC2008
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-11 13:15
Hallo,
Omdat ik niets vinden kon over de manier waarop dit gemaakt kan worden, wilde ik vragen of kachelpijpen eigenlijk wel zin hebben. Ik had een frame gemaakt waar lucht door de pijpen stroomt, maar of dit ook warm wordt, ik weet het niet omdat ik niet genoeg zon krijg denk ik.

• prein2
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:12

prein2

Monument verduurzamen is leuk

Goed verhaal..

Wat heb je gedaan?
Wat wil je?
Wat is je vraag?

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Mits de pijpen zwart zijn en achter een plaatje glas zitten wordt de lucht die er doorheen stroomt aardig warm.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• BJC2008
De pijpen, die ik zwart geschilderd heb, hebben een lucht kamer volg systeem, en ik heb er nog geen glas op gedaan, wat me ook met plexiglas mogelijk lijkt. Bedankt voor het antwoord, ik vond mezelf al een beetje dom bezig, maar ik heb het ook niet kunnen testen. Ik kan wel even een foto posten. Dit duurt even, omdat ik hier niet kan uploaden. foto link

[ Voor 17% gewijzigd door BJC2008 op 24-08-2017 22:44 ]

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Het is een goed begin, maar een (plexi)glas plaat is echt een must.

Heb ook wel eens wat lopen experimenteren met twee trays aan lege zwartgespoten bierblikjes achter een ruitje en daar kwam serieus warmte uit als de zon er op stond.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• BJC2008
Ik zit denk ik met het probleem dat ik het in een flat niet kan gebruiken, wegens al die regels, maar misschien maak ik hem toch af.
Pagina: 1