Vraag

• Imahungrywhut
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:45
Ik ben in bezit van een LG Nexus 5X, vorige week heeft mijn audio poort het begeven en kan ik geen muziek meer luisteren. Zover ik het weet valt dit niet onder de garantie en al zou deze er onder vallen heb ik geen zin om een lange periode zonder mijn mobiel te zitten.

Nu komt dus het probleem, ik kan geen muziek luisteren wanneer ik fitness of ergens naartoe moet.

Mijn oplossing hiervoor was om een goedkope "smartphone" te kopen bij de Kruidvat(of elders)https://www.kruidvat.nl/a...lebara-simkaart/p/3918279 en hierop Spotify te installeren zodat ik weer zo snel mogelijk muziek kan luisteren buiten de deur.

Wat vinden jullie hiervan? Zou de geluidskwaliteit van zo'n goedkope mobiel slecht zijn? Verder wil ik geen Bluetooth koptelefoon/headphones kopen omdat ik al aardig dure oordoppen heb die ik nog wil gebruiken.

een tweedehands iPod is verder ook een optie maar dan heb ik natuurlijk geen spotify en dat wil ik liever wel.

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je klaagt over Bluetooth en dure oordoppen, maar daarna zeg je dat je Spotify gebruikt. Wat wil je nou precies?

Verder kan je ook een bluetooth ontvanger met audio uitgang kopen, dan heb je precies wat je nodig hebt.

pricewatch: Belkin Bluetooth Music Receiver
pricewatch: TP-Link Bluetooth Music Receiver

[ Voor 38% gewijzigd door johnkeates op 24-08-2017 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
Is dit niet iets voor je?

never mind, zoals hieronder vermeld werkt dit niet op telefoons met een 3.5 mm jack

[ Voor 83% gewijzigd door Knielen op 25-08-2017 13:55 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-06 21:51

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Helaas gaat dat niet werken bij een Nexus...

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:11
The Milkman schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:34:
[...]

Helaas gaat dat niet werken bij een Nexus...
Zoiets met een ingebouwde DAC zou wel moeten werken, toch? Alleen is het de vraag of je dat wel de investering waard vind voor een Nexus 5X.

https://www.adv-sound.com...sport?variant=34144383758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:30

CeesKees

I rest my Kees

johnkeates schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:07:

Verder kan je ook een bluetooth ontvanger met audio uitgang kopen, dan heb je precies wat je nodig hebt.

pricewatch: Belkin Bluetooth Music Receiver
pricewatch: TP-Link Bluetooth Music Receiver
Je denkt goed, alleen je voorbeelden zijn niet geschikt voor mobiel gebruik.

https://nl.aliexpress.com...fU9mAh3Jl_U0aAvqlEALw_wcB

Deze wel. Hierop kun je je gewone oordoppen / headphones aansluiten, maar wel met bluetooth connecten. Volgens mij een van je goedkoopste opties.

[ Voor 4% gewijzigd door CeesKees op 25-08-2017 13:56 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Imahungrywhut schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:05:
Ik ben in bezit van een LG Nexus 5X, vorige week heeft mijn audio poort het begeven en kan ik geen muziek meer luisteren. Zover ik het weet valt dit niet onder de garantie en al zou deze er onder vallen heb ik geen zin om een lange periode zonder mijn mobiel te zitten.
Waarom zou dit niet onder de garantie vallen? Zolang je hemt zelf niet fysiek kapot gemaakt hebt of je hebt er water in staan gooien zal het gewoon onder de garantie gerepareerd worden.

Overigens kun je ook eens kijken of er veel stof in de aansluiting zit. Probeer eens met een speld, tandenstoker of saté prikker of je er stof uit kan halen.
Pagina: 1