Geheugensnelheid als filter bij moederborden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:28
Mede-auteur:
  • Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hallo,

Ik zou graag een filter zien in de pricewatch / vraag en aanbod bij moederborden waarbij men kan filteren op de maximaal ondersteunde geheugensnelheid. Ook in de specificaties is dit vaak niet (duidelijk) te zien.

Dit zou het makkelijkst in de vorm van een slider kunnen, waarbij de maximale ondersteunde snelheid ingeperkt kan worden om zo de gewenste resultaten uit de filter te krijgen.

Ik hoor graag wat mijn mede-tweakers van dit idee vinden. :+

Groeten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

nieksvd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 18:51:
Hallo,

Ik zou graag een filter zien in de pricewatch / vraag en aanbod bij moederborden waarbij men kan filteren op de maximaal ondersteunde geheugensnelheid. Ook in de specificaties is dit vaak niet (duidelijk) te zien.

Dit zou het makkelijkst in de vorm van een slider kunnen, waarbij de maximale ondersteunde snelheid ingeperkt kan worden om zo de gewenste resultaten uit de filter te krijgen.

Ik hoor graag wat mijn mede-tweakers van dit idee vinden. :+

Groeten
In het verleden heb ik ook weleens naar dit verzoek gekeken, het probleem is dat het per processor of bios-revisie kan verschillen. Als het vandaag maximaal 3000MHz is, kan het volgende week na een bios-update 3733MHz zijn. Dit is dus niet praktisch op te lossen voor ons, aangezien we dan altijd achter de feiten aanlopen.