Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk Gamen, ik speel allerlei soorten games, AAA en indie, dus ik wil eigenlijk een systeem die alle games kan draaien, het liefst op de hogere settings. Daarnaast de alledaagse dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst rond de 1200 euro +/- 150 euro (dit is puur voor de pc, zonder randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb momenteel 2 1080p schermen (1 met freesync en 75hz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
voornamelijk een goede processor en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een nvidia videokaart, voornamelijk omdat ik de software gewend ben en omdat ik het idee heb dat pc games beter draaien hierop
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en looks beoien mij niet zoveel. Ik zou het wel fijn vinden als hij een beetje stil is, maar tijdens het gamen mag hij best een beetje zoemen.
Ga je overklokken?
Nee, ik verwacht niet dat ik ooit ga overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat advies te krijgen wat betreft prijs/kwaliteit verhoudingen. Ik wou namelijk eerst de 1070 kopen, maar ik zie dat de werkelijke prijs van de 1070 op dit moment rond de 550 is en voor 50 meer heb ik het idee dat ik dan beter een 1080 kan kopen. Ook had ik eerst een i5 7500 processor gekozen, maar ik zag dat de ryzen wat toekomstbestendiger is en dat de stock cooler goed genoeg is voor normaal gebruik. klopt dit? En ik vraag mij ook nog af of 600w voldoende is, ook als ik in de toekomst eventueel een ssd oid ga toevoegen.
Daarnaast vraag ik mij af of ik dingen over het hoofd zie. (ik heb redelijk veel onderzoek gedaan, maar ik weet nu nog niet of ik overal rekening mee heb gehouden)
Voornamelijk Gamen, ik speel allerlei soorten games, AAA en indie, dus ik wil eigenlijk een systeem die alle games kan draaien, het liefst op de hogere settings. Daarnaast de alledaagse dingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
het liefst rond de 1200 euro +/- 150 euro (dit is puur voor de pc, zonder randapparatuur)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb momenteel 2 1080p schermen (1 met freesync en 75hz)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
voornamelijk een goede processor en videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een nvidia videokaart, voornamelijk omdat ik de software gewend ben en omdat ik het idee heb dat pc games beter draaien hierop
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte en looks beoien mij niet zoveel. Ik zou het wel fijn vinden als hij een beetje stil is, maar tijdens het gamen mag hij best een beetje zoemen.
Ga je overklokken?
Nee, ik verwacht niet dat ik ooit ga overclocken
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat advies te krijgen wat betreft prijs/kwaliteit verhoudingen. Ik wou namelijk eerst de 1070 kopen, maar ik zie dat de werkelijke prijs van de 1070 op dit moment rond de 550 is en voor 50 meer heb ik het idee dat ik dan beter een 1080 kan kopen. Ook had ik eerst een i5 7500 processor gekozen, maar ik zag dat de ryzen wat toekomstbestendiger is en dat de stock cooler goed genoeg is voor normaal gebruik. klopt dit? En ik vraag mij ook nog af of 600w voldoende is, ook als ik in de toekomst eventueel een ssd oid ga toevoegen.
Daarnaast vraag ik mij af of ik dingen over het hoofd zie. (ik heb redelijk veel onderzoek gedaan, maar ik weet nu nog niet of ik overal rekening mee heb gehouden)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 595,- | € 595,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,90 | € 47,90 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 2 | Scythe Slip Stream 800rpm, 120mm | € 5,74 | € 11,48 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | be quiet! System Power 8 600W | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.293,23 | |